- Publicat de: ePitești
- 24-05-2024, ora 19:58
- Știri, Știri
Important de știut dacă aveți nevoie de acest document
Important de știut dacă aveți nevoie de acest document
Citiți și: Schimbare majoră de ultim moment! Adio înmatriculări pentru acești șoferiGuvernul României pregătește o nouă facilitate pentru solicitanții de pașapoarte simple electronice:
-posibilitatea de a primi documentul prin servicii de curierat la orice adresă din țară, diferită de domiciliu sau reședință.
Citiți și: E gata! Schimbarea de care Zoo Pitești avea nevoie ca de aerAceastă opțiune, preconizată să fie implementată până la 1 ianuarie 2025, vine în contextul eforturilor de modernizare a serviciilor publice.
Și de simplificare a procedurilor administrative.
În prezent, solicitanții de pașapoarte simple electronice au opțiunea de a primi documentul prin curier la domiciliu sau la reședință.
Sau, în cazul celor care se află în străinătate, la o adresă indicată.
Important de știut dacă aveți nevoie de acest document
Cu toate acestea, aproximativ 20% dintre solicitanți preferă să primească pașaportul la o altă adresă din România.
Autoritățile au discutat cu Compania Națională „Imprimeria Națională” – S.A. (CNIN) pentru a implementa această opțiune la nivelul sistemului național informatic de evidență a pașapoartelor simple.
Noua facilitate va oferi un avantaj semnificativ pentru solicitanții care doresc să primească pașaportul la o adresă diferită de domiciliu sau reședință.
Sporind accesibilitatea și comoditatea serviciilor publice.
Detalii, AICI
Foto: Arhivă/Descriptiv