HerasMed (930 x 122 px)

paşapoarte

Important de știut dacă aveți nevoie de acest document

Important de știut dacă aveți nevoie de acest document

Citiți și: Schimbare majoră de ultim moment! Adio înmatriculări pentru acești șoferi

Guvernul României pregătește o nouă facilitate pentru solicitanții de pașapoarte simple electronice:

-posibilitatea de a primi documentul prin servicii de curierat la orice adresă din țară, diferită de domiciliu sau reședință.

Citiți și: E gata! Schimbarea de care Zoo Pitești avea nevoie ca de aer

Această opțiune, preconizată să fie implementată până la 1 ianuarie 2025, vine în contextul eforturilor de modernizare a serviciilor publice.

Și de simplificare a procedurilor administrative.

În prezent, solicitanții de pașapoarte simple electronice au opțiunea de a primi documentul prin curier la domiciliu sau la reședință.

Sau, în cazul celor care se află în străinătate, la o adresă indicată.

Important de știut dacă aveți nevoie de acest document

Cu toate acestea, aproximativ 20% dintre solicitanți preferă să primească pașaportul la o altă adresă din România.

Autoritățile au discutat cu Compania Națională „Imprimeria Națională” – S.A. (CNIN) pentru a implementa această opțiune la nivelul sistemului național informatic de evidență a pașapoartelor simple.

Noua facilitate va oferi un avantaj semnificativ pentru solicitanții care doresc să primească pașaportul la o adresă diferită de domiciliu sau reședință.

Sporind accesibilitatea și comoditatea serviciilor publice.

Detalii, AICI

Foto: Arhivă/Descriptiv

555×222 deputati- psd
570×90-epitesti PNL