EcoMoto 930×122

itp

Aceste mașini nu mai trec de verificarea ITP!

Aceste mașini nu mai trec de verificarea ITP!

Citiți și: Poliția rutieră va verifica și asta!

Inspecția Tehnică Periodică (ITP) este un pas esențial pentru toți șoferii, fiind o verificare obligatorie a mașinilor.

Menită să asigure siguranța rutieră și să reducă riscul de accidente.

Citiți și: Sancțiuni de până la 6.000 € pentru ITP expirat!

Cu toate acestea, există anumite aspecte pe care șoferii ar trebui să le ia în considerare înainte de a prezenta mașina la ITP.

Deoarece unele defecte ascunse ar putea să le pună în pericol dreptul de circulație.

Printre principalele piese care pot crea probleme la testele ITP se numără filtrul de particule și nivelul de fluide.

Cum ar fi uleiul, lichidul de răcire și lichidul de frână.

Verificarea acestor componente este esențială pentru o funcționare corectă a mașinii și poate influența rezultatul inspecției.

Filtrul de particule (DPF pentru mașinile diesel sau GPF pentru cele pe benzină) este o piesă crucială în reducerea emisiilor poluante.

O funcționare necorespunzătoare a acestuia poate duce la respingerea mașinii la ITP.

Deoarece nivelul de noxe emise poate depăși limita admisă.

Aceste mașini nu mai trec de verificarea ITP!

Pe lângă verificarea acestor componente, este important să acorzi atenție și eventualelor defecte vizuale.

Cum ar fi pragurile îndoite sau farurile sparte, care pot conduce, de asemenea, la respingerea mașinii la ITP.

Este crucial să nu faci reparații superficiale înainte de ITP.

Deoarece chiar și cele mai mici improvizații pot fi observate de inginerii specializați care efectuează inspecția.

În plus, defectele la caroserie sau alte componente esențiale trebuie remediate corect înainte de prezentarea mașinii la ITP.

Neglijarea actelor sau documentelor necesare poate fi, de asemenea, o cauză pentru respingerea mașinii la ITP.

Asigură-te că ai toate documentele necesare.

Cum ar fi certificatul de înmatriculare, asigurarea auto valabilă și cartea de identitate a mașinii, pentru a evita amânarea sau respingerea verificării ITP.

În final, proprietarii de mașini ar trebui să fie conștienți de faptul că ITP-ul este esențial pentru siguranța lor și a celor din jurul lor.

Neglijarea acestei verificări poate duce nu doar la amânarea sau respingerea dreptului de circulație.

Ci și la riscuri crescute de accidente și alte evenimente neplăcute pe drumurile publice.

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

38 de comentarii

  • Jane Valjane spune:

    Problema e ca mor cei cu masini tari , astia sar de pe sosea sau provoaca caramboluri.
    Aste sunt povesti de bagat mana in buzunare. Tot snapani …

  • A spune:

    problema cu accidentul si cu functionarea corecta a masinii nu este un prag indoit 🤦🏽‍♂️

  • Gogu Constantinescu spune:

    Blablabla blablabla blablabla blablabla.
    Ai bani, treci!

  • Constantin spune:

    miturile cumpărate la mina a2a cu o vechime de 30 de ani….autocarele supra etajate tot așa la mina a2a cu 300.000 de km la bord făcuți plus că statul a mai investit în ele aproape cite 100.000€ de bucată și sunt 30 de buc
    Acelea pot fi folosite în România fără să deranjeze poluarea atmosferei ???…sunteți niște criminalii

  • Toader Vasile Puiu spune:

    După 35 de ani de comunism , la revoluția din România toți tembelii vor să fie șoferi. O spun aceasta deoarece am parcurs 56 de ani de profesionism fără niciun incident în trafic , dacă actualul regim de decizii ar lua în considerare un amănunt pe care ma marcat pentru totdeauna ca conducător auto , atunci , nu ar mai exista atâtea evenimente .
    Nu am către cine să adresez o propunere care ar rezolvările dificultăți. Dacă pot comunica cu cineva , îmi las adresa pentru detalii.

  • Iacob Constantin Danut spune:

    Dați permise liceelor de la 16 ani și veți avea accidente cu carul ,stați liniștiți nu ITP-UL cauzează accidente ci experienta minima pe care o au acești începători care se considera ași ai volanului după 2 zile de vechime…voi ăștia cu legile puneți în aplicare toate hotărârile prostești ale UE..nu sunteți capabili sa puneți piciorul în prag ca va pierdeți banii de plătit noi prostii plătim pt voi..nesimțiților pt toate legile astea fără fundament

  • Liviu pop spune:

    sint in USA de25 de ani si am mers la itp din2 in 2ani nu se verifica numai fumul poate avea toate geamurile inclusiv parbrizul spart sau daca e o usa indoita chear si fara bampar nici culoarea nu nu deranjeaza poate fi usa alba capota neagra bampere albasre nu verifica frine nimic din ce vad ca se cere in RO de toate aceste raspunde cel care este la volan.

  • eugentu spune:

    cea nai mare mafie de după construcții,este la RAR, de jos în sus, inspectori , directori , partidul și guvernul.Am un logan 3 și dupa1 an și jumate avea și jantele ruginite, mulți senzori defecți, timonerie defectă, ambele macarale fata defecte,etc.Special sunt făcute aberațiile în lege, să aducă bani negri la partide. Or avea voie Rușii să vină fără ITP -uri la tancuri?

  • Bucaca mucaca spune:

    am scăpat de ,,corvoada AUTO” folosesc bicicleta iar banii îmi cresc in cont ,că un copil in burta mă-sii

  • Larisa spune:

    Serios înainte sa tot introduceți aceste masuri pentru mașinile mai vechi ,care îngrijite sunt mult mai sigure decât ce scoateți acum pe banda ,,cartoane electrice.,,Dati masuri și programe speciale de achiziție a unei mașini noi, program rabla tot pentru cei cu bani este adresat ,nu pentru salariile minime oamenilor din ROMÂNIA. Va aduc masina mea veche de 15 ani ,cu care fac naveta îmi puneți la dispoziție alta nouă? Menționez o rata după salariul minim!

  • Berila spune:

    ar fi bine după guvernanți la 3 luni sa se facă ITP așa se vor aduna bani la buget!!!! iar cele mai vechi de 12 ani să facă la o luna ITP. Însă corect ar fi la doi ani indiferent de vechime și la un an pentru cele care fac sa zicem mai mult de 30 mii km.

  • Sivu Nicolae spune:

    Rușine nu știu să scoată bani și au transformat aceasta în făcut banii dar în accident am văzut numai mașini bengoase cu șoferi tineri

  • Gogu spune:

    Nu exista mașini vechi sau noi.Există mașini întreținute în parametrii sau nu.Restu e…..bla bla……

  • Turak Ladislau spune:

    nu mai știți cum sa jupuiți oamenii
    cuvântul SPAGA …..

  • Roby spune:

    Liviu Pop legenda spune că trebuie s a mai treci pe la școală repetentule

  • Ioan deica spune:

    ma întreb și vă întreb când se vor face stații de verificare al dementilor care circula cu mașinile pe drumurile publice: frânează brusc în fața ta,sare la bătaie, te înjura, fac semne obscene,depășește peste linie continuă și multe altele și nu au peste 70 ani !!!

  • Pula spune:

    și voi niște inculții…tot ce scrie aici nu are legătură cu nici o.lege… voi inculții, asta e un articol de căcat…

  • Rin spune:

    Multi dintre dumneavoastra aveti dreptate aici, dar cu cine sa discuti, sa te lupti pentru legi , HG, coerente, normale, cu niste handicapati functionali, care inainte de ‘ 90 erau neicanimeni?

  • Lucian spune:

    schimbați în fiecare zi Codul Rutier și introduceți atâtea inepții și amenințări. O tara experimentala condusa de oameni incompetenți. Am o masina perfect funcțională de 34 de ani vechime. Nu toată lumea poate fi cocalar în BMW sau SUV supradimensionat cu cutie sicriu Thule deasupra în mijlocul verii. Statutul social în Ro e dictat de ce mașina conduci pentru ca e o tara de narcisisti și fuduli. Fala mare și cu straita goala. Ăștia cu RAR și reglementările sunt niște deplorabili. ITP este o mare spăgareala. Mi e sila ca m am întors în tara asta atât se corupta.

  • Florin Gherghina spune:

    Din păcate, niște dobitoace, gândesc pentru noi, pentru că noi, la rândul nostru, nu am gândit, când i am ales să gândească, pentru noi.

  • Vasile spune:

    câți știu eu cu BMW si wv nu au filtru l-au vândut sau l-au scos sau obturata valva igr de ani buni.

  • Depe Fescu spune:

    dpf se montează doar cu două
    zile înainte de ITP la cum fumegă tigăile! este același pentru 15-300 de mașini. :)))

  • Rubycon spune:

    În România nu se face altceva decât terorizarea, stresarea, traumatizatea locuitorilor cinstiti. Nu-i de mirate că tara asta mereu e ultima din Europa. Politicienii -desi trăiesc din furtul banilor cetătenilor – absolut n-au nici un interes fată de cetătenii simplii, scot fel de fel de legi stupide împotriva cetătenilor cinstiti. Din aceste cauze în curând România se va autodistruge complet si se va rupe cel putin în 3 părti !!!!! Nu a fost, si nu este capabil niciodată să asigure un trai normal pentru oamenii simplii-cinstiti. Fură de la ei prin toate metodele perverse, necinstite !!!!

  • Rubycon spune:

    În țara asta nu se face altceva decât terorizarea, stresarea, traumatizatea locuitorilor cinstiti. Nu-i de mirate că tara asta mereu e ultima din Europa. Politicienii -desi trăiesc din furtul banilor cetătenilor – absolut n-au nici un interes fată de cetătenii simplii, scot fel de fel de legi stupide împotriva cetătenilor cinstiti. Din aceste cauze în curând țara se va autodistruge complet si se va rupe cel putin în 3 părti !!!!! Nu a fost, si nu este capabil niciodată să asigure un trai normal pentru oamenii simplii-cinstiti. Fură de la ei prin toate metodele perverse, necinstite !!!!

  • Vasile spune:

    Suntem o tara blocata cultural, in primul rand , de aici ,toate necazurile pe care le induram !E loc si de mai rau ! Cultura la noi ,are la baza ,,INCULTURA „sub absolut toate aspectele ei, MARE PACAT ! ! NO COMENT ! CONSTANTIN.

  • Mă doare in cur spune:

    eu am mașină pe Bulgaria…cît costă atâta dai cu itp ok….la noi cer și de 5ori prețul ITP…..

  • Laurentiu spune:

    daca ar dispare asigurarile. cum era cindva. soferul ar fi mult mai atent ca altfel il ustura buzunarul. limita redusa de viteza special facuta ptr ei (prosti facuti soferi cu spaga sau pile) astia si pe un camp de 100 ha tot se pocnesc. de ce sa-i faci. are tata………

  • Bunescu spune:

    va invit sa va faceți ITP-sti și să vă puneți casa la bătaie în fiecare zi de 15 ori …ITP nu se face doar in ziua care duci mașină acolo..ramai responsabil de ea până când vine următoarea verificare…daca un șofer că dl Pascu face ce a făcut parchetul transmite prin Registrul Auto sa se prezinte toate documentele și înregistrările cum a fost mașină în ziua respectivă..ca la cartea de identitate…daca firma de asigurări unde este asigurată mașină consideră că mașina are ITP neconform …cine a făcut revizia e bun de plată ..așa că dlor conducători auto va recomand puneți mașinile la punct. stați în fiecare zi langa 15 mașini și respirați gazele de la mașini cu catalizatoare și filtre de particule anulate și vedeți în cât timp va îmbolnăviți de cancer de plamani…câtă șpagă sa îmi dai să mă duc în pământ…nu mai bine o duci tu la rabla sau dezmembrari

  • George spune:

    Nu vârstă mașinii contează, ci dacă aceasta corespunde tehnic și aspect.
    Problema este la cei care nu fac reviziile la timp, nu repara când trebuie, își cumpără,, cazane,, din vest cu 700000 km, dar sa fie model mai recent.
    Rezolvarea: Politia cu RAR prezenta pe șosea, verificări inopinate obiective și sigur 40% din vehicule nu corespund. Apoi te gândești mai bine dacă îți mai cumperi BMW la bani de Logan.

  • Romeo spune:

    Este o zicala la noi românii ” calici dar gingasi „. Asa cu guvernanți. Ne pun impozite peste impozite, schimba regulile Dr circulație mai ceva ca scutecele la noii născuți, de nici nu mai ști cum sa mergi. Au nevoie de bani și au găsit o sursa sigura ” șoferii „. ce sa mai spun de noxe, ăștia s-au tâmpit cu totul. parca aerul deasupra României e static, nu se deplasează și ne vin noxe de la vecinii noștri cu războiul lor. Ei cred că toate populația e asemenea lor, tâmpită și proastă.

  • toate accidentele se produc la viteza nu am auzit că ia sărit pivot sau sa rupt prag etc

  • SEBASTIAN-FLORIAN PRIAN spune:

    și bun avem mașini vechi dar multi dintre noi suntem mai cu capul pe umeri decât ăștia cu sute de cai putere la astea noi

  • Alex spune:

    Ar fi normal ca ITP sa se facă în funcție de numărul de kilometri,20000-30000 nu cum este acum anual pt.masinile mai vechi de 12 ani.

  • Negrescu Daniel spune:

    în România salariile sunt foarte mici drumurile sunt foarte proaste putere de a cumpăra o mașină nouă este nulă aici în țară așa că politicienilor nu comparați România cu restul Europei de abia avem bani de pâine nici de îmbrăcăminte nu avem degeaba avem serviciuri și lucrăm opt ore chiar și mai mult banii în România sunt insuficienți pentru a cumpăra o mașină nouă

  • Ionel spune:

    #! „Filtrul de particule e esential pentru siguranta circulatiei”!?!? Unii se plimba cu motor de 7 litriii si ….polueaza aia cu motor de 1,2 ca n-au filtrul nou? Sunt de acord sa faci ITP in fiecare an daca mergi peste 20-25.000 km/ an, dar daca tu faci 5-7.000 / an mergi doar in vacanță si alte 2 drumuri ( paste, crăciun) e aberant. La fel ….suntem 3 tari in europa cu ” alcoolemie zerro” o salata cu otet, o bomboana cu lichior si esti infractor. Toti ceilalti ….0.2-0.3 la mie. Au scazut accidentele sau doar ai crescut nr infractori? Cand afara sunt 100.000 lucsi eu merg cu farurile aprinse? La volan E incriminat voorbiitul la telefon dar o felatie la sofer nu! ETC….

  • Oko spune:

    O poți avea NOUA dacă nu sari cu banii la itp dublu fata de taxă,,,,,,, degeaba!!!!
    Mai bine ați controla stațiile nu mașinile!!!!

  • STEFANESCU MARIAN LAURENTIU spune:

    Dar când Liviu Dragnea a fost prins la un control de rutina la Fetești pe sensul de mers spre Mare ,avea pe certificatul de înmatriculare ITPeul expirat,Polițistul nu ia scos numerele ,nu la amendat,de frica sa nu – și piardă munca , săracul de el, pleca definitiv și irevocabil în șomaj,vedeți DISCRIMINAREA ?

  • Cineva spune:

    Mă îngrozește comentariile de mai sus! Câți sunt cei care habar nu au cât sunt de afectați de poluarea mașinilor și a prafului. Nici măcar de proprii copii nu vă pasă. care probabil nu vor prinde 50 de ani. Nu vă doresc decât să simțiți și voi cum este să nu ai aer!

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90