- Publicat de: Madalina Iordachita
- 21-09-2021, ora 12:43
- Știri
Călătorii acuză: Unii controlori și șoferi Publitrans nu-și fac treaba
Piteștenii, utilizatori ai serviciului public de transport în comun, se plâng de atitudinea pe care unii angajații Publitrans o au asupra călătorilor.
Citiți și: Șeful Serviciului Rutier, categoric: Condițiile CLARE pentru a da în vileag șoferii agresivi!Un cititor ePitesti.ro ne-a scris la numărul de Whatsapp al redacției noastre – 074 587 441, despre o situație în care chiar el a fost victima unui comportament nepotrivit din partea unui controlor Publitrans.
Acesta susține că, la ultima sa experiență neplăcută, călătorea pe linia 2 Arpechim → Bascov, cu bilet valabil, achiziționat de la POS-ul din autobuz.
Citiți și: Măsuri radicale! Se schimbă totul în spațiul online!Atunci când un controlor și-a făcut apariția, cititorul a prezentat biletul și l-a rugat ulterior pe controlor să se legitimeze. Acesta din urmă ar fi refuzat, motivându-și gestul printr-o replică spusă pe un ton iritat și deloc în conformitate cu codul de etică al salariaților Publitrans: „Ce bă, nu ți-am arătat legitimația?”
După spusele cititorului, în acel moment legitimația controlorului nu se afla la vedere.
În legătură cu această situație ținem să precizăm că, pe site-ul societății Publitrans, la secțiunea ”Companie” – Activitate de control, întâlnim afișate obligațiile pe care le au controlorii de bilete. Aici este specificat clar faptul că, „controlorul de bilete are obligaţia de a se prezenta la serviciu în stare de muncă şi ţinută corespunzătoare şi să poarte ecuson în timpul serviciului la loc vizibil.”
Cititorul ne-a afirmat, de asemenea, că pe lângă ipostaza de victimă, acesta a fost și martor la situații mai puțin plăcute sau chiar deranjante pentru unii călători.
„NU-ȘI ÎNDEPLINESC ATRIBUȚIILE DE SERVICIU”
Acesta susține că, modul în care unii angajați Publitrans își desfășoară activitatea lasă de dorit.
„Sunt multe nereguli în modul de acționare al controlorilor. Aceștia nu își îndeplinesc atribuțiile de serviciu sau le îndeplinesc parțial.
Nu verifică funcționarea Pos-urilor din autobuz, iar dacă acestea nu funcționează, nu-i interesează. Nu verifică grupurile de persoane dubioase, care este evident că nu au bilete de călătorie, dar, în schimb, au o atitudine jignitoare la adresa persoanelor care au bilet sau la adresa celor care, din diverse motive, care țin tot de deficientele Publitrans, nu au reușit să își procure bilet.”
Din spusele aceluiași cititor, nici unii șoferii nu par a-și îndeplini sarcinile ca la carte.
„Șoferii nu opresc în unele stații decât dacă le faci semn. Unii lasă autobuzul pornit, nesupravegheat, cu ușa deschisă și pleacă să ia apă, să-și cumpere ziarul, neconștientizând pericolul la care îi supun pe călători.”
Martor la aceste nereguli, cititorul nu a rămas indiferent și a încercat să sesizeze abaterile, apelând la numărul de telefon afișat pe pagina societății Publitrans. Ca răspuns la sesizările sale, acesta a fost informat că, numărul la care a apelat este destinat reclamațiilor, dar reclamațiile nu se pot face telefonic.
Vă reamintim și dvs. că ne puteți trimite informații sau imagini care pot deveni o știre pe pagina de facebook ePitesti.ro, la adresa de e-mail redactia@epitesti.ro și pe WhatsApp la numărul de telefon 0774 587 441.
Foto: descriptiv