Eurial 263×587

Renault, compania-mamă a Dacia, își schimbă strategia!

Renault, compania-mamă a Dacia, își schimbă strategia!

Renault, compania-mamă a Dacia, își schimbă strategia!

Adunarea Generală a Acționarilor Renault Group, desfășurată astăzi, 30 aprilie 2025, la Boulogne-Billancourt, s-a încheiat cu adoptarea tuturor celor 24 de rezoluții supuse votului.

930×122 CAPRA 5
Eurial 555 x222

Au participat 12.212 acționari, reprezentând peste 213 milioane de acțiuni.

Cvorumul a fost de 74,04%. A fost aprobat și un dividend majorat cu 19% față de anul precedent, ajungând la 2,20 euro per acțiune.

Renaulution: transformare și distribuirea valorii

Jean-Dominique Senard, președintele Consiliului de Administrație, și Luca de Meo, CEO Renault Group, au prezentat bilanțul celor patru ani de implementare a planului strategic „Renaulution”.

Acesta a dus la o transformare profundă a companiei, cu accent pe performanță, responsabilizare și distribuirea valorii.

Salariații au beneficiat de peste 2,3 miliarde euro în bonusuri și planuri de acționariat.

Renault, compania-mamă a Dacia, își schimbă strategia!

Angajații – în centrul strategiei Renault Group

Renault își continuă politica de acționariat pentru angajați pentru al patrulea an consecutiv.

TUNEL 930122 (1)
New Profesional Consult-555×222

În prezent, 5,63% din capitalul companiei este deținut de angajați.

Grupul a lansat și programul OneHealth, axat pe sănătate și bunăstare, care vizează acoperirea a 100% din angajați până în iunie 2025.

Totodată, prin ReKnow University, aproape 40.000 de persoane au fost deja formate în domenii-cheie precum electrificare și inteligență artificială.

Investiții masive în Franța și impact economic major

Din 2020, Renault Group a investit peste 14 miliarde de euro în Franța.

Toate uzinele din Hexagon beneficiază de proiecte noi, cu nouă modele lansate începând din 2021.

Se estimează că rețeaua de furnizori din Franța susține aproximativ 30.000 de locuri de muncă.

Renault Group își reafirmă angajamentul pentru o mobilitate durabilă, echitabilă și adaptată provocărilor viitorului.

930 x122 grota rece
555×222 grota rece

Renault, compania-mamă a Dacia, își schimbă strategia!

263 X 587 CUMPANA 1