Engie face un anunț important pentru clienți: Ce urmează în 2025
Engie România, cel mai mare furnizor de gaze naturale pentru populație, anunță o schimbare importantă în modul de comunicare cu clienții: începând cu luna iunie 2025, notificarea cu perioada de transmitere a indexului autocitit nu va mai fi transmisă prin e-mail, ci exclusiv în aplicația mobilă MyENGIE.
„Ne preocupă calitatea interacțiunilor cu clienții și facem constant eforturi pentru dezvoltarea soluțiilor digitale care să ofere acces rapid la funcționalități esențiale, fără a aglomera inboxul”, se arată într-o informare transmisă de companie.
Clienții sunt îndemnați să instaleze aplicația MyENGIE și să activeze notificările pentru a primi la timp informarea privind perioada de autocitire. Notificările pot fi activate simplu, din setările telefonului mobil, în secțiunea „Notificări”.
Engie face un anunț important pentru clienți: Ce urmează în 2025
Transmiterea indexului autocitit permite calcularea exactă a consumului de gaze, evitând facturile estimate și diferențele mari la regularizare.
În lipsa transmiterii indexului în perioada alocată, consumul este estimat pe baza convenției de consum.
Ulterior, orice diferență se reglează prin factura de regularizare.
Clienții pot transmite indexul apelând gratuit numărul 0800.800.200.
De asemenea, perioada alocată este menționată pe prima pagină a facturii lunare.
Grupul Engie România deservește peste 2,3 milioane de clienți, operează o rețea de distribuție de 23.786 km, deține o capacitate de producție din surse regenerabile de 211 MW și are peste 4.400 de angajați.
Din 2005 până la finalul anului 2024, compania a realizat investiții în valoare de 1,743 miliarde de euro în România.