930×122-epitesti PNL

catena

FARMACIILE, AFACERI PROSPERE ÎN ARGEȘ

Farmaciile prosperă în Argeș. “În 2018, cele mai multe companii din sectorul farmaciilor activau în București (384 de firme), Bihor (239), Argeș (230), Dolj (207), Cluj (187) și Iași (180), iar cele mai puține, în Giurgiu (36), Tulcea (36), Caraș-Severin (41) și Harghita (60)”, potrivit unui studiu Frames primit pe adresa redacției noastre.

Citiți și: Atenție! Dispar două medicamente de bază din farmacii!

Pe de altă parte, arată datele studiului Frames, o societate din județul Argeș era în 2018 pe locul 8 la nivel național în topul primelor 10 companii farmaceutice din punct de vedere al cifrei de afaceri: Farmaceutica ArgeșFarm SA: “Principalul jucător din piață văzut din prisma cifrei de afaceri înregistrată în 2018 este Sensiblu SRL (…)

Pe locul secund în topul farmaciilor se află S.I.E.P.C.O.F.A.R. SRL, compania care controlează brandul Dona (…)

Citiți și: Criză în farmacii!

Top 3 farmacii este completat de Help Net Farma SA (…)

Pe locurile următoare, în funcție de cifra de afaceri, se aflau Catena Hygeia SRL, Farmacia Tei SRL, RoPharma SA, Med-Serv United SRL, Farmaceutica ArgeșFarm SA, Lavira Transport SRL și DucFarm SRL”.

“Farmaciile din România au intrat în 2020 cu cele mai bune rezultate din istorie. Potrivit estimărilor Frames, afacerile celor peste 4.000 de firme active în domeniul comerțului cu medicamente în magazine specializate au depășit în 2019 granița de 20 de miliarde de lei, cu peste 1 miliard de lei mai mult decât nivelul din 2018.

Față de 2010, business-ul din acest sector s-a dublat, afacerile companiilor crescând de la 9,75 de miliarde de lei la 19,05 miliarde de lei, iar profitul net a avansat de la 505 milioane de lei (2010) la 811,6 milioane de lei în 2018.

(…) În tentativa de a-și găsi singuri soluții pentru problemele de sănătate, românii au apelat, în ultimii ani, tot mai frecvent la farmacii, stimulați fiind și de campaniile agresive de publicitate ale principalelor jucători din piață.

(…) Din prisma evoluției din ultimii ani, 2020 se anunță a fi cel mai bun pentru farmaciile din România. Extinderea agresivă la nivel național, investițiile în publicitate, extinderea paletei de produse, optimizarea costurilor și scumpirea medicamentelor vor determina creșterea cifrei de afaceri, probabil, peste nivelul de 22 de miliarde de lei”, estimează analiștii de la Frames. AICI, subiectul pe larg.

555×222-epitesti PNL
570×90 MAIA