New Profesional Consult 930 x 122

Centrul Pitestiului

Mega lovitură în Centru! Apare un nou hotel renumit în Pitești!

Mega lovitură în Centru! Apare un nou hotel renumit în Pitești!

Citiți și: Pitești. Gunoi, mult gunoi și mizerie în zona 0 din Centru, la doi pași de Primărie

Zgomotul produs de un utilaj a atras atenția cetățenilor care treceau ieri prin centrul urbei. Oamenii au văzut cum firma unui cunoscut hotel este dată jos.

Citiți și: Stranie dispariție din Pitești!

Nostalgii

Vârstnicii care-și fac veacul pe băncile de la Strada Mare comentau. În glas li se simțea nostalgia. După vremurile trecute în care toate erau altfel. Prilej de aducere aminte. Despre terase ale Piteștiului de odinioară, restaurante și hoteluri.

Faliment?

Unul dintre locurile-simbol ale municipiului este hotelul „Argeș”. Înainte de 1989 acesta împreună cu „Muntenia” erau cele mai căutate pentru cazarea turiștilor care tranzitau județul nostru.

Acum, văzând că firma luminoasă este pusă la pământ mulți se vor fi gândit la ce e mai rău.

Că poate a falimentat. Sau pur și simplu unitatea hotelieră, altădată etalon în zonă, se închide, dispare.

Transformare

În realitate hotelul nu „moare” ci se transformă. A fost preluat de un important lanț hotelier și va funcționare sub un nou brand: „ibis Styles”.

De altfel, noua firmă a și fost montată și se poate vedea de la distanță.

Modernizare

Personalul unității hoteliere nu va avea de suferit. Singura schimbare, consistentă, va fi de decor. Clădirea va intra într-un proces de modernizare.

Pentru ca interiorul să fie cât mai atractiv: camerele, restaurantul, sala de conferințe.

Impresie

Dar dincolo de latura economică și de business-ul în sine, rămâne o impresie. A piteștenilor seniori care au văzut  firma „Argeș” dezinstalată, demontată, întinsă pe iarbă.

Imaginea are o semnificație. Oricât de modernă va fi clădirea, oricâți turiști ar da năvală în viitor, pentru ei a dispărut un simbol al centrului Piteștiului.

Cuvântul clienților

Probabil schimbarea va fi de bun augur pentru deținătorii hotelului. Clienții vor avea desigur ultimul cuvânt.

În fond concurența dintre unitățile hoteliere ale Piteștiului nu va duce decât la creșterea calității serviciilor oferite.

555 X 222 CAPRA

Comentarii

570 pe 90 Costache