Donaris 930 x 122

Auchan Bradu

Modernizarea de la Auchan care poate lăsa angajații pe drumuri

Modernizarea de la Auchan care poate lăsa angajații pe drumuri

Citiți și: Șansă la viață pentru pacienți! Aparatură de ultimă generație la Spitalul Județean

Centrul Comercial Auchan Bradu implementează un concept nou de case de marcat self-service pentru clienți.

Transformarea va avea loc în incinta centrului comercial situat pe DN 65B, Nr. F4, comuna Bradu, sat Geamăna.

Citiți și: Un milion € pentru modernizarea unui drum județean

Această modernizare ar trebui să contribuie semnificativ la reducerea timpului de așteptare al clienților.

Casele de marcat self-service sunt acelea unde clientul își poate scana singur produsele cumpărate, plătește, primește bon si poate pleca din magazin.

Acestea sunt deja implementate cu succes în centrele comerciale Carrefour și Auchan Bascov.

Totuși, această schimbare vine și cu un dezavantaj major.

Acest tip de case de marcat ar putea duce la pierderea locurilor de muncă pentru mulți angajați.

Deși modernizarea aduce beneficii evidente pentru clienți, impactul asupra angajaților este semnificativ.

Reducerea numărului de case de marcat tradiționale ar putea  afecta direct personalul care lucrează la acestea.

Modernizarea Centrului Comercial Auchan Bradu cu case de marcat self-service ar putea totuși să îmbunătățească eficiența, dar ar putea avea un impact negativ asupra celor care lucrează în Centrul Comercial.

Modernizarea de la Auchan care poate lăsa angajații pe drumuri

Foto: descriptiv/arhivă

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

5 comentarii

  • bula spune:

    daca pun case self service, sa-si faca singuri si cumparaturile!

  • Gigi spune:

    Primul avantaj pentru client este ca se va califica in meseria de casier(a)… gratis!
    Al doilea mare avantaj va fi statul infinit la cozi deoarece niciunul nu va scana cu viteza si precizia unei casierite.
    Al treilea avantaj va fi desigur pentru Auchan care va vedea pe propria piele cat de inventiv e romanul!
    Eu nu mai merg la Auchan decat daca am o urgenta (pt ca e foarte aproape).

  • meh spune:

    Hey Auchan, iti doresc faliment, si nu pentru ca ai bagat case self checkout de cativa ani, ci pentru ca de absolut fiecare data cand am fost sa imi fac cumparaturile la voi, a stat in permanenta un paznic lipit de mine cand le scanam si mi-a verificat bonul cel putin in 50% din dati.

    Si pe langa asta, ai si cele mai imputite legume si fructe pe care le-am vazut pe parcursul a 3 decenii de viata. Acum ceva timp ai pus si niste sisteme de rating in zona legume-fructe pentru clienti pentru a-si spune parerea cu privire la marfa veche, stricata si mucegaita, dar e ok ca dupa fiecare review negativ venea un angajat Auchan si fabrica repede cate 10 reviews pozitive.

  • Razvan C spune:

    De-a lungul timpului au eliminat o gramada de angajați. Acum , ma pun pe mine la munca , sa-mi scanez produsele … o porcărie. În plus , odată cu modificarea , magazinul arata rau … urat . Așteptăm cu nerăbdare sa deschidă „La Cocos” ! Măcar sunt români !

  • Berechet Alina spune:

    Sunt persoane in varsta, care nu se descurca cu acest sistem de scanare !!!! De asemenea, Nu toti au card !

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

New Profesional Consult 570×90