930×122 POSADA 5

drum

Modernizarea unui drum important prinde contur! Traversează mai multe județe

Modernizarea unui drum important prinde contur! Traversează patru județe

Citiți și: Măsură de siguranță pe un drum extraordinar de periculos

Drumul Național 67 B, ce leagă Piteștiul de Târgu Jiu și traversează județele Argeș, Olt, Vâlcea și Gorj, este una dintre cele mai deteriorate șosele din România.

Iar proiectul de modernizare a fost blocat din 2010.

Citiți și: Minunat: Investiție de 2,4 milioane euro la Spitalul din Pitești

Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a reluat licitația pentru proiectarea tehnică.

La care au fost depuse opt oferte pentru serviciile necesare acestui proiect vital pentru infrastructura națională.

În 2010, CNAIR (pe atunci CNADNR) a semnat un contract cu asocierea Strabag – Delta ACM pentru modernizarea acestui drum, în valoare de aproximativ o jumătate de miliard de lei.

Proiectul a fost suspendat însă, din cauza unui litigiu privind suplimentarea contractului.

CNAIR a câștigat procesul definitiv abia anul trecut.

Iar licitația pentru proiectarea tehnică a fost relansată în 2024.

Modernizarea unui drum important prinde contur! Traversează patru județe

Conform noii licitații, contractul pentru „Servicii de proiectare – Reactualizare proiect Tehnic” este împărțit în patru loturi.

Corespunzătoare fiecărui județ traversat:

Lotul 1: Județul Gorj, km 0 – km 47

Lotul 2: Județul Vâlcea, km 47 – km 119

Lotul 3: Județul Olt, km 119 – km 158

Lotul 4: Județul Argeș, km 158 – km 187

Modernizarea DN 67 B Pitești – Drăgășani prinde contur!

Contractul este estimat la aproximativ 10 milioane de lei, cu o durată de 43 de luni.

Incluzând:

o perioadă de reactualizare a proiectului tehnic de 6 luni,

detalii de execuție în 1 lună

și asistență pe durata de 36 de luni pentru implementarea lucrărilor.

Printre companiile care au depus oferte se numără:

SC Proiect – Construct Regiunea Transilvania, Mem Project Construct SRL, INCONS, HVID Consulting Group și TOTAL ROAD.

În prezent, acest proiect de modernizare este considerat esențial pentru îmbunătățirea siguranței și accesibilității DN 67 B.

Drumul fiind deosebit de degradat pe porțiuni extinse.

În septembrie 2023, CNAIR a redeschis podul de la Drăgășani peste râul Olt.

Un pas important pentru asigurarea circulației pe acest tronson.

Reluarea licitației pentru proiectarea tehnică aduce speranța că, după 13 ani de așteptare, lucrările de modernizare a DN 67 B vor intra în sfârșit în faza de implementare.

Puteți adăuga comentarii la acest articol pe pagina de Facebook, AICI.

Foto: Descriptiv/reporter24.ro

555 X 222 CAPRA
eurial 570×90