930 x122 grota rece

autostrada

AUTOSTRADA PITEȘTI-SIBIU, OBLIGATORIE PENTRU VIITORUL UZINEI DACIA

Vicepreședintele PLR, deputatul de Argeș Andrei Gerea, transmite un mesaj de mulțumire și de apreciere pentru conducerea Dacia-Renault și pentru angajații companiei și atrage atenția că pentru viitorul uzinei în Mioveni autostrada Pitești-Sibiu trebuie făcută.

Citiți și: Surpriză privind Tunelul „Daniela” al Autostrăzii Pitești – Sibiu!

„Dacia-Renault a împlinit 15 ani de activitate. În urmă cu un deceniu a lansat unul dintre modelele care au făcut istorie pentru această companie: Logan. Și, foarte important, Dacia a investit într-un centru de cercetare în Titu. Parteneriatul Dacia cu Renault a devenit după 15 ani, cu peste 2, 3 miliarde de euro investiții în acest timp, cea mai de succes privatizare din România și proiectul industrial care a adus cele mai mari beneficii județului Argeș. Dacia a ajuns să asigure 17.000 de locuri de muncă și peste 100.000 de locuri de muncă indirect. Anul trecut Dacia a fost principalul exportator al României și unul dintre motoarele creșterii economice record în Europa.

Din acest punct de vedere, rolul domnului președinte Călin Popescu Tăriceanu în privatizarea Dacia s-a dovedit a fi unul de succes. Ca deputat de Argeș, ca fost ministru al Economiei și chiar din postura unui om care provine din industria auto, din zona comercializării de modele auto, chiar dacă nu Dacia, pot spune un lucru: în această industrie fără investiții, fără tehnologie și fără competitivitate nu reziști, nu exiști. Iar dacă vorbim despre competitivitate, dacă vrem să mai vorbim despre uzina Dacia și la viitor, peste încă 15 ani, atunci orice guvern care este sau va fi la conducerea țării, indiferent de președinte, trebuie să construiască autostrada Pitești-Sibiu. Acum Dacia cheltuiește în plus peste 60 de euro la fiecare mașină transportată pe acest drum. Dacă nu se va face autostrada care leagă uzina de Europa, aceste cheltuieli vor crește în anii următori. În perioada guvernării Tăriceanu o parte dintre angajamentele statului român au fost respectate: parteneriatul care a dus la construirea Fabricii de cutii de viteze și, mai ales, construirea centurii ocolitoare a Piteștiului și realizarea studiului de fezabilitate pentru autostrada Pitești-Sibiu. Studiu care a fost apoi aruncat la gunoi de fosta guvernare.

Citiți și: Pagubă uriașă pe șantierul unei importante autostrăzi! Hoții lovesc în plin

Dacia trebuie să rămână un proiect industrial strategic, iar din această perspectivă autostrada Pitești-Sibiu trebuie să fie un proiect de gradul zero pentru orice guvern pentru ca peste 15 ani uzina Dacia să rămână, tot în Mioveni-România, un succes industrial.”, declară Andrei Gerea.

HerasMed (555 x 222 px)
eurial 570×90