Afis Hydrafacial 263 587 px Dara Beuty

Strategie-surpriză la Dacia!

Strategie-surpriză la Dacia!

Șeful designului Renault Group a făcut o serie de declarații din care răzbate o idee care pare că va schimba soarta mărcii Dacia.

New Profesional Consult 930 x 122
555×222 grota rece

Laurens van den Acker spune că Dacia ar putea fi primul competitor „serios” pentru Jeep, în Europa.

Ambițiile șefilor Renault Group și ai Dacia par a include o posibilă poziționare a mărcii Dacia în competiție cu celebrul brand american Jeep, cunoscut pentru modelele sale cu caracteristici off-road.

„De aici a venit tema de outdoor”, spune Laurens van den Acker, vicepreședinte Renault Group și șef al designului peste toate mărcile grupului, inclusiv Dacia, pentru Autocar.

Strategie-surpriză la Dacia!

Tema „outdoor” și cea de „aventură” pe care Dacia o folosește în prezent pentru a-și promova mașinile vrea să contureze o imagine tot mai puternică a mașinilor Dacia în direcția dată de modelul Duster, care a devenit deja cunoscut pentru trăsăturile sale off-road, suprapuse peste prețul accesibil al acestui model.

„În opinia mea, nu există un competitor serios pentru Jeep, în Europa. De ce nu ar putea fi Dacia așa ceva? Nu există un brand conectat cu ieșirile în aer liber, care te scoate din oraș, care a devenit, în special din vremea Covid, a devenit extrem de relevant”, spune Acker.

Acesta este, de altfel, și motivul pentru care Dacia a decis să participe la celebrul Raliu Dakar, cu un model neprecizat, dar care are 99% șanse să fie viitorul Duster, care va fi lansat în 2024.

Detalii, AICI.

930 x122 grota rece
555×222  MAIA
Afis Hydrafacial 263 587 px Dara Beuty