Kaia 930 x 120

cale ferată

E OFICIAL! VESTEA MULT AȘTEPTATĂ ÎN PRUNDU

Vestea mult așteptată în Prundu. Şi acum, chiar și în condiţiile în care de ani buni funcţionează centura ocolitoare a Piteştiului, încă există probleme la trecerea la nivel cu calea ferată de pe strada Lânăriei din cartierul Prundu. Motivul: trecerea este veche, nu a fost modernizată, iar bariera – la fel de veche – întrerupe frecvent traficul rutier.

Citiți și: EXCLUSIV: Bărbat între viață și moarte la un Restaurant celebru din Pitești

Prin urmare, în zonă se formează de multe ori cozi de maşini, care ajung până în intersecţia cu bulevardul Petrochimiştilor. Situația provoacă nemulțumire. Pe de-o parte, printre şoferii care trebuie să stea des şi să aștept mult la barieră (în special șoferii de TIR-uri), iar pe de alta, printre locatarii din zonă din cauza disconfortul creat.

Primăria susține că a avut în intenţie construirea unui pasaj rutier peste calea ferată de pe strada Lânăriei, dar a renunțat la idee. În schimb, viceprimarul Sorin Apostoliceanu vine cu o veste mult așteptată.

Citiți și: Accident în Pitești, acum! Două autoturisme implicate

„S-au depus proiecte şi pe PNDL (n.r. – Programul Național de Dezvoltare Locală) şi la Compania Naţională de Investiţii. La fonduri europene nu există axă pentru asemenea pasaje. Peste tot am primit răspunsuri negative.

Domnul primar a insistat, însă, la CFR Bucureşti şi s-au alocat fonduri pentru modernizarea acestei treceri de cale ferată, astfel încât drumul să stea cât mai puţin blocat. Banii de la bugetul local sau de la Guvern îi vom folosi pentru un pasaj pe zona Calea Craiovei – Târgul din Vale.”, declară Sorin Apostoliceanu, viceprimar al Piteştiului.

Ne-am interesat, la rândul nostru, la Ministerul Transporturilor şi am aflat că „modernizarea trecerii la nivel cu calea ferată de pe strada Lânăriei este pe lista obiectivelor de investiţii finanţate din fonduri proprii în anul 2017, iar în prezent se află în curs de întocmire caietul de sarcini necesar pentru documentaţia de atribuire. Termenul estimat pentru finalizarea lucrărilor este decembrie 2018.”. Rămâne de văzut când vor începe lucrările și ce, mai concret, va presupune modernizarea.

555×222  MAIA
eurial 570×90