- Publicat de: Cristina Stancu
- 13-01-2021, ora 15:57
- Știri
- primirea facturii in mod electronic, automat, prin email;
- vizualizarea facturilor in contul tău online, fără întârzieri, imediat după ce acestea au fost emise;
- situația soldului tău in timp real;
- plata facturilor cu cardul, direct din contul tău online, prin intermediul serviciului ING WebPay;
- transmiterea consumului/indexului lunar;
- accesul dintr-un singur cont la datele tuturor locațiilor tale”, anunță furnizorul de utilități.
Ce poți face dacă ai nemulțumiri legate de citirea indexului sau întârzierea facturilor de la Apă Canal
Ești nemulțumit(ă) de întârzierea facturilor de utilități, de citirea indexului facturat sau de faptul că ești nevoit(ă) sa te deplasezi si sa pierzi timp cu plata facturilor de apă si canalizare?
Citiți și: Anunț extrem de important de la Apă Canal!Pentru rezolvarea acestor probleme, APA CANAL 2000 S.A. vine in ajutorul tău prin intermediul serviciilor online oferite clienților și iți oferă posibilitatea de a-ți deschide un cont online pe site-ul societății, la adresa www.apacanal2000.ro.
Citiți și: Pitești. Informare oficială! Vor fi afectați
„Astfel, vei putea să beneficiezi oricând si de oriunde de:
Amănunte, pe site-ul www.apacanal2000.ro!
Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!