- Publicat de: ePitești
- 16-04-2019, ora 9:21
- Administrativ
PROIECT ANTI-BIROCRAŢIE LA PRIMĂRIA PITEŞTI
Proiect anti-birocrație la Primăria Pitești. Primăria Piteşti a realizat un proiect cu finanţare europeană pentru „simplificarea procedurilor administrative pentru cetăţenii municipiului”. Proiectul are ca termen de materializare luna ianuarie a anului 2021 şi un buget de 3.987.350 de lei.
Citiți și: Pitești. 1.5 milioane € pentru ,,Odobescu”!Potrivit municipalității, va fi dezvoltată o soluție informatică prin care fluxurile de lucru de bază din Primărie să fie furnizate digital printr-un portal de servicii adresate cetăţenilor și agenților economici, astfel încât să nu mai fie nevoie de prezenţa fizică la sediul Primăriei a celor interesaţi.
Prin portalul de e-servicii se vor desfășura următoarele activităţi, conform sursei citate:
Citiți și: Nu rata! Gratuit pentru toți piteștenii săptămâna aceasta!-obţinerea certificatului de nomenclatură stradală şi a adresei;
-obținerea de autorizaţii pentru transport greu;
-obținerea de autorizaţie taxi;
-viza anuală pentru taximetrie;
-cazierul profesional pentru taximetrie;
-sesizări online – harta incidentelor;
-autorizaţia pentru desfăşurarea activităţilor înregistrate în grupele CAEN 561, 563 și 932;
-cererea pentru ocuparea domeniului public (acordul pentru utilizarea temporară a locurilor publice în scopul desfăşurării de activităţi comerciale);
-înștiințarea cu privire la începerea lucrărilor de construire/desființare;
-înştiinţarea cu privire la terminarea lucrărilor de construire/desfiinţare;
-avizarea autorizaţiei de spargere şi intervenţie pe domeniul public.
Vor fi implementate noi elemente de identificare şi securizare a actelor emise şi posibilitatea de confirmare folosind QR code, se precizează în proiect.