930×122 CUMPANA 5

dacia

Momente grele pentru Dacia! Se desființează!

Situația vânzărilor de automobile Dacia și Renault de pe piața din Germania, cea mai mare piață auto a Europei și a doua cea mai mare pentru marca românească, se află într-un punct extrem de tensionat, după cum reiese din documente interne ale asociației dealerilor, conform Profit.ro.

Citiți și: Exclusiv. Majorare importantă pentru toți angajații Uzinei Dacia!

Problemele sunt cauzate de condițiile impuse de grupul francez pentru un nou contract.

Rețeaua de dealeri a grupului Renault (mărcile Renault și Dacia) este pe punctul de a fi desființată, potrivit unor informații publicate de Automobilwoche, care citează declarații și documente ale Asociației Partenerilor Renault și Dacia.

Citiți și: Anunț de ultimă oră privind Uzina Dacia: „Acesta este motivul pentru care există!”

La mijloc este un conflict care a fost generat de intenția grupului Renault de a impune un nou contract de dealer, cu condiții mai dure, păguboase pentru partenerii din rețea, după cum susțin aceștia.

În acest moment, situația este incertă, pentru că refuzul dealerilor de a semna noul contract i-a determinat pe francezii de la Renault să suspende vechiul contract.

O scrisoare trimisă de VDRP (asociația dealerilor) către membrii săi susține că se caută acum o soluționare a nemulțumirilor în instanță, care ar putea aduce Renault și plata unor despăgubiri uriașe către dealeri, în cazul rezilierii contractului.

Se vehiculează o sumă de circa 100 de milioane de euro, care ar putea reprezenta o problemă importantă pentru constructor.

Rețeaua de dealeri și service-uri Renault și Dacia din Germania cuprinde peste 1000 de reprezentanțe în toate landurile țării, care au generat în 2021 un volum de vânzări de 40.300 de unități pentru marca Dacia și 105.944 unități pentru Renault.

Anul acesta, după șapte luni, situația era în creștere pentru Dacia, cu 30.500 de autoturisme vândute, în timp ce dealerii Renault au reușit să vândă numai 42.100 de autoturisme.

Foto descriptiv

555 X 222 CAPRA

Comentarii

6 comentarii

  • Catalin spune:

    Ce se desființează ?
    Un articol fără nicio noimă, nesemnat de nimeni…

  • corectorul spune:

    Cataline, nu esti atent. Este vorba de un articol preluat din profit.ro, are si linkul catre articolul semnat de Gabriel Dogaru. Se desfiinteaza reteaua de dealeri Renault/Dacia din GERMANIA.

  • Romi spune:

    Un angajat de la Mioveni daca citește titlul nu mai apuca să citească articolul, face infarct. Încă o dovadă că mijloacele de informare in masă sunt pline de neaveniți. Incercati,oameni buni, să fiți meseriași și să informați cititorii nu să-i omorâți.

  • Lory spune:

    Este timpul sa be producem propria noastra Dacia , 4×4 Aro, tractoarele , unde esti tu Ceausescule?!!?!!?

  • Gheorghe Dinu. spune:

    Cum sa le mearga desfacerea ,cind ei inca fabrica motoare otto si diesell ,avind la baza aceleasi principii constructive vechi de peste un secol ?? ,respectiv ; ”Raportul de comprimare constant” ! Acest prrincipiu constructiv,are influenta negativa directa asupra rezultatelor ,din punct de vedere ; economic,rentabil,ecologic – calitativ si cantitativ,indiferent cita electronica vor mai pune pe ele . Atchinson Toyota ,SAAB ,NISSAN ,publica pe YouTobe , Motoare cu raport de comprimare variabil ,prin care se obtin rezultate deosebite din punct de vedere ;economic,rentabil ,ecologic – calitativ si cantitativ . Pe pagina mea de facebook , prezint prototip la nivel functional pe Dacia – 1300 , ”Motor cu raport de comprimare variabil” cu doua trepte volumetrice ,controlate electric s-au electronic . Prin implementarea acestui proiect pe orice motor otto si diesell ,se obtin rezultate fara concurenta la nivel mondial, din punct de vedere ;economic rentabil ,ecologic – calitativ si cantitativ . Propulsia electica va prinde piata ,doar daca concureaza propulsia clasica,cel putin din punct de vedere al autonomiei de deplasre .

  • Cititor de tampenii spune:

    Pana la revolutionarea motoarelor Dacia, poate nu ar fi rau sa pui
    mana pe o carte de gramatica.

570×90 MAIA