- Publicat de: Andreea Ioana
- 23-12-2024, ora 17:06
- Știri, Știri
O companie gigant românească cucerește piața online internațională
O companie gigant românească cucerește piața online internațională
Citiți și: Cererile pentru Vouchere depuse online! Valoarea totală depășește 210 milioane leiTrendyol, cea mai mare platformă de comerț electronic din Turcia, controlată de Alibaba, marchează un nou pas important în extinderea sa pe piața românească.
Începând cu luna decembrie, platforma integrează produse cosmetice Gerovital, primul brand românesc disponibil pe Trendyol.
Citiți și: Țeapă la Roviniete: Capcana online care îi păcălește pe șoferi!Gerovital, un brand românesc cu vizibilitate regională
În primă fază, clienții români vor avea acces la aproximativ 100 de produse Gerovital, cu o ofertă ce va fi extinsă treptat.
De la începutul anului 2024, produsele vor fi disponibile și pentru utilizatorii din alte țări din Europa Centrală și de Est.
Acest parteneriat aduce un plus de vizibilitate pentru brandul românesc și contribuie la creșterea prezenței sale internaționale.
Infrastructură logistică modernă în România
Pentru a sprijini creșterea rapidă a operațiunilor, Trendyol a inaugurat primul său centru logistic din România, situat în Ștefăneștii de Jos, județul Ilfov.
Cu o suprafață impresionantă de 50.000 mp, centrul va procesa peste 2,5 milioane de livrări până la finalul anului 2025.
Și, va genera până la 250 de locuri de muncă.
Acesta reprezintă al doilea centru logistic al companiei în Europa, după cel din Polonia.
România este una dintre cele mai dinamice piețe de e-commerce din regiune.
Are vânzări online care au atins 10,6 miliarde de euro în 2023, reprezentând 3,32% din PIB.
Trendyol, cu o bază locală de 1,2 milioane de clienți și vânzări de peste 11 milioane de produse doar în acest an, își propune să devină un lider regional al comerțului electronic.
Sursa: profit.ro
O companie gigant românească cucerește piața online internațională