930 x122 grota rece

autostrada

Şoferii vor putea circula, neîntrerupt, pe cea mai lungă bucată continuă de autostradă

Şoferii vor putea circula, neîntrerupt, pe cea mai lungă bucată continuă de autostradă

Citiți și: Șofer mort pe Autostradă într-un bolid de lux! A intrat în glisieră!

Deschiderea lotului Chețani – Câmpia Turzii (15,7 km) din Autostrada Transilvania (A3) va genera cea mai lungă bucată continuă de autostradă din România.

Șoferii vor circula astfel, neîntrerupt, pe șosea de mare viteză de la Târgu Mureș la Holdea.

Citiți și: E gata! O nouă secțiune de autostradă, dată în folosință!

Este vorba despre circa 245 de kilometri.

Precedentul record, de 230 de kilometri, a fost stabilit de la Nădășelu la Holdea.

Asta după inaugurarea integrală a A10., scrie Antena3 CNN.

Astfel, cel mai lung tronson de autostrada va fi format astfel din A3 Tg Mureș – Turda, A10 Turda – Sebeș și A1 Sebeș – Holdea.

După finalizarea lotului – lipsă Margina – Holdea (A1), orașul Târgu Mureș va fi conectat și la rețeaua europeană de autostrăzi.

Şoferii vor putea circula, neîntrerupt, pe cea mai lungă bucată continuă de autostradă

Lotul Chețani – Câmpia Turzii din Autostrada Transilvania (A3) este construit de asocierea Strabag – Geiger.

Acest lot lipsă va asigura odată cu darea în trafic și legătura neîntreruptă pe autostradă de la Târgu Mureș la Nădășelu (Cluj), potrivit economica.ro.

În online au apărut imagini în care se vede progresul lucrărilor:

Rămâne de văzut în ce zi vor fi dați în trafic înainte de termenul contractual cei 15,7 kilometri noi de autostradă.

Pasionații de infrastructură sunt de părere că tronsonul va fi deschis chiar anul acesta.

Video: YouTube

Foto: antena3.ro

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

570 X 90 CAPRA 3