- Publicat de: Mihaela Grigorescu
- 17-04-2018, ora 13:19
- Știri
UN PITEȘTEAN ACUZĂ: ”NEREGULĂ LA MEDIA GALAXY”
Un piteștean acuză: ”Neregulă la Media Galaxy”. Un piteștean ne-a contactat astăzi, revoltat, pentru a ne semnala o problemă pe care, susține el, a avut-o după ce ar fi achiziționat online mai multe produse de la firma de electrocasnice Media Galaxy.
Citiți și: Țeapă la Roviniete: Capcana online care îi păcălește pe șoferi!”Am comandat online de la Media Galaxy un număr de 4 produse. Vineri dimineață (n.r. – 13 aprilie 2018) m-am întâlnit cu un distribuitor de la firma Nemo Express, pentru a-mi prelua produsele. Înainte de a le verifica, a trebuit să achit contravaloarea. După ce le-am verificat, am constat că erau doar 3 produse, nu 4, deși pe bon era afișat prețul total. Culmea, lipsea produsul cel mai scump!
Băiatul de la curierat mi-a spus că nu îmi poate înapoia banii pentru că a tăiat chitanță și că nici nu mă poate ajuta în alt fel.”, afirmă piteșteanul.
Citiți și: Permisul auto suspendat ar putea fi urmărit online!El adaugă că a luat legătura cu reprezentanți ai firmei Media Galaxy. ”Am sunat de mai multe ori să mi se spună de ce nu a ajuns comanda completă, deși prețul a fost pentru toate produsele. Doamna cu care am vorbit nu a știut să îmi zică ce s-a întâmplat. Mi-a precizat că încearcă să rezolve situația.
Abia astăzi am fost contactat ca să mi se spună că mi se va livra comanda completă la o dată ulterioară discuției. Nu mi se pare normal un astfel de incident.”, își încheie piteșteanul sesizarea.