EcoMoto 930×122

media galaxy

UN PITEȘTEAN ACUZĂ: ”NEREGULĂ LA MEDIA GALAXY”

Un piteștean acuză: ”Neregulă la Media Galaxy”. Un piteștean ne-a contactat astăzi, revoltat, pentru a ne semnala o problemă pe care, susține el, a avut-o după ce ar fi achiziționat online mai multe produse de la firma de electrocasnice Media Galaxy.

Citiți și: Un nou tip de țeapă face ravagii!

”Am comandat online de la Media Galaxy un număr de 4 produse. Vineri dimineață (n.r. – 13 aprilie 2018) m-am întâlnit cu un distribuitor de la firma Nemo Express, pentru a-mi prelua produsele. Înainte de a le verifica, a trebuit să achit contravaloarea. După ce le-am verificat, am constat că erau doar 3 produse, nu 4, deși pe bon era afișat prețul total. Culmea, lipsea produsul cel mai scump!

Băiatul de la curierat mi-a spus că nu îmi poate înapoia banii pentru că a tăiat chitanță și că nici nu mă poate ajuta în alt fel.”, afirmă piteșteanul.

Citiți și: Atenție, români! Medicamente false promovate pe internet

El adaugă că a luat legătura cu reprezentanți ai firmei Media Galaxy. ”Am sunat de mai multe ori să mi se spună de ce nu a ajuns comanda completă, deși prețul a fost pentru toate produsele. Doamna cu care am vorbit nu a știut să îmi zică ce s-a întâmplat. Mi-a precizat că încearcă să rezolve situația.

Abia astăzi am fost contactat ca să mi se spună că mi se va livra comanda completă la o dată ulterioară discuției. Nu mi se pare normal un astfel de incident.”, își încheie piteșteanul sesizarea.

555 X 222 CAPRA

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

New Profesional Consult 570×90