Eurial 930 x 122

apel

Ce se va întâmpla cu clienții care sună în call-center

Clienții care sună într-un call-center vor fi preluați de un operator uman în maximum 5 minute de la momentul efectuării apelului. Astfel, aceștia nu vor mai aștepta în telefon minute în șir cu muzică pe fundal sau stând de vorbă cu robotul.

Citiți și: Banca: „Putem să înregistrăm apelul?” Eu: „Da, dar eu pot?” Răspuns șocant!

Asta presupune un proiect de lege inițiat de USR care a trecut de Senat.

Furnizorii de servicii (bănci, rețele de comunicații electronice, transporturi, spitale, notari, autorități publice etc) care nu se conformează acestei reguli riscă amenzi usturătoare de la 50.000 la 100.000 de lei.

Citiți și: Informare oficială, de maxim interes, de la Apă Canal!

Oamenii sună la call-center atunci când s-a întâmplat ceva, când sistemul nu mai funcționează. Imaginați-vă că o persoană căreia i s-a furat ori i s-a clonat cardul bancar sună la bancă și, în ciuda stresului provocat de incident, trebuie să navigheze zeci de întrebări-filtru și să aștepte uneori mai bine de jumătate de oră.

La fel și în cazul operatorilor de cablu, internet și telefonie, când întreruperea funcționării aparaturii îi lasă pe oameni fără nicio posibilitate de a comunica.

Digitalizarea trebuie folosită pentru accelerarea timpului de răspuns și pentru a oferi rapid informații relevante pentru client”, spune Robert Zob, unul dintre inițiatorii proiectului.

Propunerea legislativă a trecut mai departe, la Camera Deputaților, care este for decizional.

Sursă foto principal: playtech.ro

555×222  MAIA
New Profesional Consult 570×90