930×122 CAPRA 5

apel

Ce se va întâmpla cu clienții care sună în call-center

Clienții care sună într-un call-center vor fi preluați de un operator uman în maximum 5 minute de la momentul efectuării apelului. Astfel, aceștia nu vor mai aștepta în telefon minute în șir cu muzică pe fundal sau stând de vorbă cu robotul.

Citiți și: Bradu. Apel important al autorităților!

Asta presupune un proiect de lege inițiat de USR care a trecut de Senat.

Furnizorii de servicii (bănci, rețele de comunicații electronice, transporturi, spitale, notari, autorități publice etc) care nu se conformează acestei reguli riscă amenzi usturătoare de la 50.000 la 100.000 de lei.

Citiți și: Argeș. Apel disperat! „Cerem dreptul la viață!”

Oamenii sună la call-center atunci când s-a întâmplat ceva, când sistemul nu mai funcționează. Imaginați-vă că o persoană căreia i s-a furat ori i s-a clonat cardul bancar sună la bancă și, în ciuda stresului provocat de incident, trebuie să navigheze zeci de întrebări-filtru și să aștepte uneori mai bine de jumătate de oră.

La fel și în cazul operatorilor de cablu, internet și telefonie, când întreruperea funcționării aparaturii îi lasă pe oameni fără nicio posibilitate de a comunica.

Digitalizarea trebuie folosită pentru accelerarea timpului de răspuns și pentru a oferi rapid informații relevante pentru client”, spune Robert Zob, unul dintre inițiatorii proiectului.

Propunerea legislativă a trecut mai departe, la Camera Deputaților, care este for decizional.

Sursă foto principal: playtech.ro

555 X 222 CAPRA

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

New Profesional Consult 570×90