New Profesional Consult 930 x 122

mc donald's

    McDonald’s a făcut anunțul trist. Lovitură pentru clienții fast-food-ului

    McDonald’s a făcut anunțul trist. Lovitură pentru clienții fast-food-ului

    Citiți și: Piteștiul vine tare din urmă cu Mall-uri construite! Pe ce loc ne aflăm!

    McDonald’s a anunțat vineri că un număr mare din restaurantele sale din jurul lumii au fost afectate de o „pană tehnologică”, transmite hotnews.ro.

    Au fost oprite sistemele automatizate de preluare a comenzilor.

    Citiți și: Pitești/ Nord. Noul McDonald’s de lângă Dedeman, pe ultima sută de metri

    Compania a mai transmis că exclude posibilitatea unui atac cibernetic împotriva sa, mai precizează sursa menționată.

    În Japonia numeroase restaurante ale lanțului de fast-food nu au mai putut prelua comenzi prin ghișeele digitale.  Dar nici prin aplicațiile de telefonie mobilă, a confirmat un purtător de cuvânt al McDonald’s Japonia.

    „Suntem la curent cu privire la o pană tehnologică care ne-a afectat restaurantele.

    Problema este în curs de rezolvare”, a declarat McDonald’s într-un comunicat de presă.

    În Australia o parte a restaurantelor sale au revenit deja „online” pentru clienți și se depun eforturi pentru remedierea problemelor de la celelalte unități.

    Foto: Descriptiv

    New Profesional Consult-555×222

    Comentarii

    Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

    570 X 90 CAPRA 3