pizzeria sapori  930 122

dacia

Un motor aflat și în dotarea modelelor Dacia trimite Renault în instanță

Constructorii auto Renault şi Nissan, parteneri în cadrul alianţei Renault-Nissan, sunt vizaţi de o acţiune colectivă în justiţia din Franţa, din partea clienţilor care s-au confruntat cu probleme la unele motoare produse de cei doi parteneri între 2012 şi 2016, conform Economica.net.

Citiți și: Dacia, ce performanță!

Conform LifeNews.ro, în vara lui 2017, o anchetă a publicației franceze l`Argus arăta că motorul Renault 1.2 TCe are un consum excesiv de ulei, iar asta poate duce la probleme majore pentru utilizatori.

La vremea respectivă posesorilor de Renault Clio IV, Renault Captur sau Dacia Duster cu acest motor li se recomanda să verifice des nivelul uleiului.

Citiți și: Dotări revoluționare pentru Dacia!

Apoi, în primăvara lui 2019, publicația franceză Auto Plus a revenit asupra subiectului în cadrul unui articol despre fiabilitatea motoarelor turbo cu cilindree mică.

Jurnaliștii au menționat din nou consumul exagerat de ulei al motoarelor 1.2 TCe în special în cazul mașinilor utilizate cu preponderență în mediul urban.

La începutul acestui an, și săptămânalul „Le Journal du Dimanche” a scris că în Franța ar putea fi declanșată o acțiune colectivă în justiție împotriva constructorului auto Renault, din cauza acelorași probleme de fiabilitate ale motorului 1.2 TCe alimentat cu benzină.

Motorul TCe de 1.2 litri, alimentat cu benzină, a fost montat pe 400.000 de vehicule în perioada cuprinsă între octombrie 2012 şi iunie 2016. Acest propulsor se găseşte sub capota a numeroase modele Renault, precum Clio 4, Scénic 3, dar şi Dacia Duster, Dacia Lodgy sau Nissan Juke.

Foto descriptiv: Capital

HerasMed (555 x 222 px)
570 X 90 CAPRA 3