Kaia 930 x 120

anpc

Oficial: Acum poți face reclamații și prin Whatsapp

Oficial: Acum poți face reclamații și prin Whatsapp.

Citiți și: WhatsApp introduce o funcție mult așteptată!

Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) pune la dipoziţia consumatorilor, începând de luni, 7 februarie, un număr special de telefon, respectiv 0790.219.551, folosit exclusiv în aplicaţia WhatsApp, pentru sesizarea neregulilor cu caracter de urgenţă, informează Agerpres.

Potrivit ANPC, la acest număr, care nu va folosi funcţia de apel video sau cu voce, sunt aşteptate mesajele scrise şi imaginile care să sesizeze nereguli cu caracter de urgenţă în raport cu respectarea drepturilor consumatorilor, de pe întreg cuprinsul ţării. Mai exact, este vorba despre primirea unor facturi foarte mari, nereale, la energie electrică şi gaze naturale, cazuri de debranşări, pentru neplată a unor facturi greşite la energie încă necorectate, precum şi situaţii urgente care pun în pericol sănătatea consumatorilor.

Citiți și: Puțini știu asta despre noul Cod Rutier 2024: De fapt, ce poți reclama la Poliție

Comisarii ANPC vor selecta, dintre toate mesajele urgente primite de la consumatori, care sunt acelea care se află în competenţa legală de soluţionare a instituţiei şi le vor da curs.

ANPC precizează că mesajele trimise pe numărul special nu înlocuiesc reclamaţiile realizate în mod curent.

(Foto: descriptiv / Sursa: agerpres.ro)

555 X 222 CAPRA
eurial 570×90