- Publicat de: ePitești
- 2-11-2021, ora 14:56
- Administrativ
Primăria Piteşti, precizări pentru nevaccinaţi
Primăria Pitești afirmă că, în conformitate cu restricțiile impuse de situația epidemiologică actuală, accesul persoanelor în instituțiile publice este permis doar celor care se încadrează în condițiile prevăzute de legislația în vigoare (H.G.R nr. 1161/22.10.2021 pentru modificarea și completarea anexelor nr. 2 și 3 la H.G.R nr. 1090/2021 privind prelungirea stării de alertă pe teritoriul României începând cu data de 10 octombrie 2021, precum și stabilirea măsurilor care se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19).
Citiți și: Cererile pentru Vouchere depuse online! Valoarea totală depășește 210 milioane leiSolicitările, depuse online
„Pentru a veni în sprijinul cetățenilor care solicită acordarea ajutorului de încălzire a locuinței și care nu au acces, în această perioadă, în incinta instituțiilor publice, Primăria Municipiului Pitești, prin DITL, oferă acestora posibilitatea de a depune online cererea pentru eliberarea certificatului de atestare fiscală.
Astfel, persoanele care au nevoie de eliberarea acestui certificat în vederea acordării ajutorului de încălzire a locuinței vor putea, prin intermediul serviciilor electronice puse la dispoziția cetățenilor de către municipalitatea piteșteană (Informare și plată electronică, Certificatul de atestare fiscală transmis online, Programare online în vederea prezentării la ghișeu pentru obținerea certificatului de atestare fiscală, Depunerea declarațiilor online în aplicația de impozite și taxe și Comunicare acte administrative-fiscale online), să obțină documentele necesare fără deplasarea la ghișeu.
Citiți și: Se dau ajutoare de la stat! Termen limită!Cererea pentru fiecare membru al familiei, însoțită de copia actului de identitate/ certificat de naștere, cu înscrierea mențiunii „conform cu originalul”(conformitatea cu originalul se face prin semnătura contribuabilului, potrivit prevederilor art. 64 din Codul de procedură fiscală) se poate depune și prin intermediul poștei electronice la adresa de e-mail pmp_certificate@primariapitesti.ro.
Reamintim că cererile și declarațiile pe propria răspundere pentru acordarea ajutorului pentru încălzirea locuinței se primesc începând cu data de 18.10.2021, iar termenul limită de depunere a documentelor necesare este 20.11.2021.
Pentru mai multe detalii privind aceste aspecte, accesați anunțurile postate pe site-ul Primăriei Pitești, AICI„, precizează municipalitatea.