930×122 CAPRA 5

comisia de circulație

Se pregătesc schimbări majore privind circulaţia vehiculelor în Piteşti

Săptămâna aceasta, Comisia de Circulaţie din Piteşti urmează să se întrunească şi să decidă asupra a 27 de propuneri privind modificări importante în trafic.

Citiți și: O nouă schimbare în traficul din Pitești, avizată de Comisia de circulație

Sunt în discuţie, pe ordinea de zi, amplasarea de noi indicatoare rutiere, limitatoare de viteză, stâlpişori, precum şi instituirea de sensuri unice sau revenire pe sens dublu de circulaţie.

Spre exemplu, comisia are în vedere revenirea la sensul dublu de circulaţie pe aleea carosabilă din spatele blocului B2 (cartier Prundu), întrucât vehiculele care circulă dinspre intrarea în municipiu nu pot accesa parcarea din spatele blocului. O altă variantă este întreruperea liniei duble continue de pe bld. Petrochimiştilor la intersecţia cu intrarea Urmuz.

Citiți și: Pitești. Comisia de Circulație, măsură pentru evitarea accidentelor

Limitatoare de viteză ar urma să fie introduse pe străzile Dumitru Brătianu, la trecerea de pietoni din faţa Gării Piteşti, pe strada Constantin Sere, strada Gârlei (bloc A37), str. Aurel Vlaicu, str. Turceşti, aleea Ioan Băjenaru, str. Făget, str. Mircea Eliade, str. Stejarului (bloc A26), str. Episcop Grigorie Leu, la nr. 48, respectiv str. George Coşbuc, lângă intrarea în fabrica Lear.

Se va soluţiona şi propunerea de amplasare a unui indicator rutier cu semnificaţia „Staţionarea interzisă” pe carosabilulul străzii Augustin Z.N. Pop, respectiv „Parcarea interzisă” pe trotuarul străzii Mitropolit Antim Ivireanu, în faţa blocurilor M1 şi M5.

Pe Calea Craiovei se va decide asupra instalării unui indicator de „Oprirea interzisă„, pe tronsonul cuprins între Prefectură şi intersecţia cu bld. Republicii.

Alte modificări care ar putea fi introduse dacă va decide Comisia favorabil:

-Amplasarea unei treceri pentru pietoni pe str. Bibescu Vodă, la intersecţia cu str. Exerciţiu;

-Amplasarea unei treceri de pietoni pe str. Liviu Rebreanu, la intersecţia cu str. Gh. Ionescu Gion. Pe aceasta din urmă, se are în vedere montarea unor stâlpişori (în faţa blocului A10), pentru a limita accesul vehiculelor pe trotuar, precum şi amplasarea unei treceri de pietoni între blocurile A7, sc. A şi A13;

-Interzicerea parcării autovehiculelor pe carosabilul str. Mihail Kogălniceanu, pe unul din sensurile de circulaţie;

-Amplasarea unor indicatoare de „Oprirea interzisă” pe aleea de acces la garajele din zona Izvor, str. Constructorilor, pe partea dreaptă a intrării spre garaje;

-Instituirea sensului unic de circulaţie pe aleea carosabilă dintre blocurile B32 şi B33, cartier Prundu, cu circulaţie dinspre bld. Petrochimiştilor spre str. Lânăriei. Pentru a nu aglomera zona, se propune şi prelungirea liniei duble continue sau montarea unor separatoare de sens pe bld. Petrochimiştilor în dreptul intersecţiei;

-Instituirea sensului unic de circulaţie pe str. Deceneu, cu circulaţie dinspre str. Independenţiei spre str. Argedava.

(Foto: descriptiv)

 

555×222 grota rece

Comentarii

6 comentarii

  • bdb spune:

    sa schimbe barierele manuale de la trecerile la nivel cu calea ferata, din secolul trecut , pe cand are de gand administratia rosie?

  • Constantin spune:

    Sistematizarea la Podul Viilor când se face? E balamuc total.

  • Moa spune:

    Alea nu sunt limitatoare de viteza, sunt obstacole in carosabil pt ca nici dreaq nu poate trece fara sa isi distruga masina cu mai mult de 05-10/h. O sa ajungem din nou la carute ca nu va mai fi nicio diferenta la viteza de deplasare medie de 30/h in acest oras.

  • Alex Florea spune:

    Nu am nicio simpatie pentru administratia rosie, dar acolo este treaba CFR-ului. Pentru bariera din Prundu de exemplu contractul pentru modernizare se afla la Sucursala Regională de Căi Ferate Craiova și SC INTENS PREST SRL Pitești.

  • pieton spune:

    -Limitatoarele de viteza sa se puna cu 25 m inainte de trecere, nu treceri inaltate.
    -Bariera CFR Prundu este ca niciunde in lume…rusine!
    -Semaforul de pe Fratii Golesti-statia de autobuz Autogara Sud nu-si are rostul, acolo trec maxim 200 de pietoni pe zi. In schimb la trecerea de pietoni in zona Restaurant Negoiu din Craiovei trec 200 de pietoni pe ora, in sir indian. Chiar nu vede nimeni asta?
    -Ati facut treceri rosii in multe zone. In doar trei sau 4 sunt si inaltate. Saracii soferi din alte localitati nu le cunosc si dau in ele de zboara. Parca nu erau destule gauri in sosele, mai face si „administratia” obstacole. Si cu toata inaltarea trecerii tot sun tavaliti pe ea pietoni.
    Circulatia auto nu a fost inventata in Romania, mai luati lectii de la aia unde va faceti concediile, „administratorilor”.

  • Bogdan spune:

    Sa se monteze oglinda la intersectia Calea Bucuresti cu strada de vine de la piscina( Podul Viilor-Podul Arges). I-ti rupi gatul acolo incercand sa vezi cine vine pe Calea Bucuresti. De multe ori nici nu-i observi daca vin cu viteza.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

New Profesional Consult 570×90