Donaris 930 x 122

comisia de circulație

Oficial: Decizie de ultim moment cu privire la traficul de la VIVO Piteşti

Oficial: Decizie de ultim moment cu privire la traficul de la VIVO Piteşti.

Citiți și: O nouă schimbare în traficul din Pitești, avizată de Comisia de circulație

UPDATE 20 aprilie, ora 15.40: În şedinţa care s-a încheiat în urmă cu puţin timp, Comisia de circulaţie din Piteşti a decis să respingă propunerea cu privire la variantele de circulaţie propuse care, practic, schimbau total modul de deplasare a vehiculelor în incinta, respectiv ieşirea din perimetrul complexului comercial.

În fapt, proiectul a fost respins în unanimitate, lucru care spune multe despre cel / cei care au venit cu o asemenea idee.

Citiți și: Pitești. Comisia de Circulație, măsură pentru evitarea accidentelor

Acest subiect a fost comentat, pe larg, AICI – Fost poliţist rutier timp de 23 de ani, despre schimbările de la VIVO Piteşti: „Cine a propus asta e varză! Va fi dezastru”

 

 

Ştirea iniţială – 18 aprilie, ora 18:41

Miercuri, 20 aprilie, Comisia de sistematizare a circulației rutiere și pietonale din cadrul primăriei Pitești se va întruni într-o nouă ședință.

17 propuneri se află pe ordinea de zi. Una dintre acestea vizează schimbări în trafic și în zona Vivo Mall. Este vorba despre punctul 10 de pe ordinea de zi.

PUNCTUL 10

Pentru a preîntâmpina vălurirea asfaltului pe podul de peste râul Doamnei, fenomen ce apare în special din cauza opririi vehiculelor de tonaj mare la semaforul amplasat la ieșirea din parcarea Vivo Mall, se propune desființarea semaforului și amplasarea de separatoare de sens pe axul străzii în așa fel încât cei ce ies din parcare să vireze obligatoriu spre dreapta.

Pentru a se crea o bună fluență a circulației înspre/dinspre parcarea Vivo Mall se propun următoarele:

-actualul acces la Vivo Mall aflat în zona podului de peste Râul Argeș să devină ieșire din parcare, cu virare la dreapta pentru autovehicule;

-actualul punct de ieșire (unde în prezent sunt amplasate semafoarele) să aibă dublă funcțiune, pe una dintre benzi să fie intrarea în parcare și a doua să se folosească pentru ieșire, cu virare la dreapta pe direcția Ștefănești.

Alte propuneri aflate pe ordinea de zi:

– Instalarea unui semafor cu buton la trecerea pentru pietoni de pe carosabilul străzii Pătrașcu Vodă din dreptul accesului în curtea Liceului Dinu Lipatti. Precizăm că în prezent trecerea respectivă este denivelată

– Amplasarea a două limitatoare de viteză pe strada Sublocotenent Romeo Tuță

– Analizarea montării unui indicator rutier cu semnificația ”Obligatoriu la dreapta” pentru autovehiculele care circulă pe str. Victoriei la intersecția cu strada Maternității, aceștia putând întoarce în sesul giratoriu de la Centrul de Diagnostic și Tratament

– Trasarea de marcaje hașurate cu galben pe carosabilul străzii Lânăriei, la intersecția cu strada Horea Cloșca și Crișan (la ieșirea dinspre Piața Prundu) pentru a evita blocarea circulației în momentul când autovehiculele așteaptă la barieră

– Amplasarea unui limitator de viteză pe carosabilul străzii Constantin Dudescu, în spatele blocului CFR.

– Instituirea sensului unic de circulație pe aleea carosabilă care face legătura între strada Dumbravei (pe langă proprietatea nr. 18) și b-dul Republicii, cu circulație auto dinspre strada Dumbravei.

– Montarea de indicatoare ce circulație cu semnificația ”Oprirea Interzisă” pe aleea carosabilă ce face legătura între strada Alunului și Carpenului, prin fața Grădiniței Piticot Barbă Cot, întrucât anumite tronsoane (de la grădiniță până la proprietatea nr. 50E și la ieșirea către strada Carpenului) sunt înguste și nu permit circulația unui autovehicul de tonaj mai mare pe lângă vehiculele parcate

– Instituirea sensului unic de circulație pe strada Trandafirilor, cu circulația autovehiculelor dinspre strada General Eremia Grigorescu spre aleea carosabilă de acces la fosta pușcărie

– În adresa 20051/11.04.2022, d-l Negrilescu Ion solicită avizul comisiei de circulație pentru aprobare Plan Urbanistic de Detaliu cu privire la racordarea la rețeaua de căi de comunicație a proiectului ”Construire 3 locuințe unifamiliale P-1E, împrejmuire teren, amenajare incintă”, situat în municipiul Pitești, Profesor Ion Angelescu, nr. 18, conform Certificatului de urbanism nr. 286/16.03.2022.

Astfel, accesul auto la parcarea a două din cele trei locuințe, se face prin intermediul unui drum de servitute care dă în strada Profesor Ion Angelescu. Cea de-a treia locuința are acces direct către carosabilul străzii Profesor Ion Angelescu.

-Pentru strada Episcop Grigorie Leu, se propun următoarele:

-montarea de limitatoare de viteză;

-amplasarea de stâlpișori metalici pe toata lungimea trotuarului de pe partea stângă pe direcția de mers spre pădure;

-montarea de indicatoare de circulație cu semnificația ”Atenție copii”

– În ședința din data de 03.02.2022 a fost aprobată amplasarea de indicatoare cu semnificația ”Oprirea interzisă” pe carosabilul străzii

Făgăraș în zona Școlii Gimnaziale Alexandru Davila. Locatarii din zonă solicită ca la indicatoarele respective să se monteze plăcuțe adiționale cu în intervalul orar 22.00-07.00 să se poată parca, ținând cont ca în această perioadă nu se mai creează ambuteiaje și numărul de locuri de parcare din zonă este insuficient

– Se propune instituirea sensului unic de circulație pe Aleea Voinicilor cu circulație auto dinspre str. Bradului prin fața blocului 25A, continuând prin fața blocului ANL.

De asemenea să fie montat un indicator cu semnificația ”Cedează trecerea” pe Aleea Voinicilor la intersecția cu aleea care vine dinspre lateralul blocului ANL.

– Se propune amplasarea de semafoare la intersecția străzilor Exercițiu cu Teilor, pentru fluidizarea circulației rutiere

– Amplasarea de indicatoare cu semnificația ”Oprirea interzisă” pe carosabilul străzii Alunului, la intersecția cu b-dul 1 Decembrie care să acționeze în lateralul blocului M4

– Amplasarea unei treceri pentru pietoni și un limitator de viteză pe carosabilul străzii Eugen Lovinescu în dreptul blocului 75

– Marcarea unei piste pentru biciclete în parcul Trivale pe aleea care coboară dinspre strada Trivale, din dreptul Palatului Copiilor, continuând paralel cu canalul și ieșind în zona Grotei

[555x222px]KV_WinterSale_epitesti

Comentarii

17 comentarii

  • Meh spune:

    Cine a propus schimbarile de la Vivo nu cred ca a mers vreodata cu masina acolo, sau poate detine vreunul din centrele comerciale concurente si vrea sa le puna bete in roate celor de la Vivo?

  • Sorin spune:

    Cred ca un prim pas e inceperea curatirii asfaltului de pietrisul ramas de la dezapezire sa nu ne mai trezim cu pietrice in parbriz apoi vopsirea de marcaje pt ca fiecare merge cam pe unde vrea , bolduri vopsite pt orietare cel putjn seara si ar fi cazul sa mai spele si semafoarele ca sunt pline de praf si multe altele..

  • Ionuț spune:

    Nu este prea bine gandit dat fiind faptul ca cai care vin de la stefanesti trebuie sa vin sa întoarcă si acolo la petrom deja se face aglomeratie

  • Admin spune:

    Cred ca ar fi mai bine sa puneți un semafor la coborârea după autostrada și cred ca nu s ar mai forma nimic toată aglomerația începând din cauza celor ce blochează sensul când coboară de pe autostrada

  • BÎZU ION spune:

    Cred ca ar fi bine pe str.Razboieni la urcare sa puna stilpisori în dreptul str.Oituz virare la stînga ,deși e interzis virarea mai si întorc în capul străzi.La fel sus la sensul giratoriu Războieni s-au făcut pe calea de rulare si urcare si coborîre denivelari.

  • Dan spune:

    Instituirea sensului unic pe str Trandafirilor este o mare porcarie!!! S-au gandit oare ca autovehiculele locatarilor blocurilor din zona, care vor trebui sa ajunga in Centru vor trebui sa iasa in Str Negru Voda, pe straduta de la puscarie ( alta stada sufocata) si sa se deplaseze pana in zona Nord la blocul turn, sa faca dreapta pe Calea Bascov ca sa ajunga in pe Strada Garoafelor din Eremia Grigorescu????

  • Edi spune:

    Ideea am inteles ca a pornit de la faptul că, se distruge covorul asfaltic de pe podul raul doamnei de la camioanele care stau la semafor sa acorde prioritate celor care ies de la Vivo Mall. Cat de prost sa fii sa aduci in discutie acest lucru. Mintile astea luminate de la primărie sa discute cu firma care a reabilitat podul sa folosasca proportia corectă pentru un bitum de calitate. Drumurile sunt ptr camioane si alte autovehicule, nu?!?!? Vis a vis de modificările de circulație care sunt in discutie la Vivo Mall, sa ne spuna si noua mintile astea luminate( care nu sunt buni nici de pietoni)ale direcției de sistematizare a circulației, cum le a venit această idee, ca cei care vin de la Stefanesti,Topoloveni, Târgoviște si merg la mall, sa intre in traficul din zona Petrom si astfel se va fluidiza traficul?!?!🤔Același lucru si ptr cei care vin din Pitești și vor la mall.De ce sa nu intre in parcarea mallului pe unde se intra acum + o alta banda de ieșire tot pe acolo (daca asa vor ei).Astfel nu se va aglomera zona Rompetrol,OMV.
    TOT INTELIGENTII ASTIA AU FACUT SI IN GAVANA CEEA CE AU FACUT?!?!🤔

  • Ionuț spune:

    Asfalt de calitate pentru lucrările de pe podul Doamnei și nu se mai valurește,iar pentru cei care coboară de pe autostrada să se monteze indicatorul STOP, ca să nu mai forțeze sau un semafor care să reglementeze circulația acolo.

  • Gigel Frone spune:

    Tipic primăria Pitești. Mica carpeala ( nu scuzați cacofonia) . Sa pună covor asfaltic bun sau pana la urma beton. In Germania nu se valureste nicăieri asfaltul indiferent câte camioane stau la semafor.

    Apropo. La toate propunerile astea unde se vede avansarea sau termenele? Ca tot apar știri ca se fac fel și fel de lucrări dar pe teren nimic. Cum știm când se implementeaza?

  • Cezar spune:

    Noaptea mintii si alta nu! Bataie de joc si multi neuroni fumati si arsi iremediabil.

  • Dani spune:

    Domnul Boby care a făcut podul să răspundă pentru calitatea drumului, ce dacă a ieșit din garanție, nu mai răspunde? Primăria să îl dea în judecată și să recupereze toate daunele pentru un lucru făcut prost, un drum ar trebui sa reziste cel puțin 30 ani, fără reparații și cârpeli. De vină este și Primăria care nu verifică la sânge, în laboratoare autorizate, calitatea bitumului, de aia are diriginți de șantier, dar preferă să închidă ochii și apoi să ia măsuri absurde împotriva șoferilor, când vinovatul trebuie căutat în altă parte.

  • Pop Florin spune:

    Sensul unic pe Aleea Trandafirilor este o mare tampenie! Cei care locuiesc in blocurile Coral si Argecom pe unde trebuie sa mearga pentru a ajunge in Centru spre exemplu ?

  • nus de aacord

  • Alina spune:

    Deci să înțeleg: pt că nu e covorul asfaltic de calitate, in loc să remediem această problema, schimbăm toate circulația în zonă și bulversam traficul!🤷
    În Găvana ce motivație or fi avut de au bulversat tot traficul prin instituirea de sensuri unice??? În ciuda sesizărilor făcute de cetățeni, care au tot dreptul, că e orașul lor și plătesc taxe și impozite, iar autoritățile publice îi reprezintă și aplică voința cetățenilor, spre binele lor! Și văd că această obsesie continua cu alte zone propuse pt sensuri unice!
    Ăla care are obsesiile astea să și facă acasă, în sufragerie , câte machete vrea el, nu să își bată joc de un oraș întreg!

  • Bogdan spune:

    100 % de acord. Aceasta devenita celebra de acum, Comisie de circulație ia decizie peste decizie cu impact negativ asupra cetățenilor acestui oraș. Dublu standard, lipsa de viziune. Doar ca ei nu resimt pe pielea lor consecințele deciziilor pe care le iau. Domnilor atâta vreme cât nu aveți senzori de monitorizarea cu camere incluse, care sa genereze date cu fluxurile tuturor mașinilor, astfel încât un o echipa de specialiști în baza acestor date sa poată sa vina cu propuneri, voi, niciodată în viata voastră nu veți face nimic bun în aceasta privința. Pentru ca omul ca specie, este limitat în a cuprinde un nivel atât de ridicat de informație, de dinamica.

  • Virjan spune:

    Comisia de circulatie+serviciul responsabil cu marcarea strazilor= incompetenti sinecuristi.
    De ce?
    1-Sensul giratoriu Ramada dinspre Maracineni: conform marcajului din preselectie nu ai voie decat inainte?!. Daca vi pe banda dinspre depozitelor poti sa te incadrezi in preselectie pe banda dinspre axul drumului pt viraj la stg? Nu d-lor incompetenti.
    2- Rondul de la Petrom, a fost initial sens giratoriu, transformat in drum cu prioritate dinspre Ramada spre Maracineni. D-lor ati uitat semnul de sens giratoriu cum cobor de pe autostrada la Petrom!!???. Mai mult, cf indicatorului dinspre oras, pt Stefanesti trebuie sa virezi la dreapta. Unde este marcajul specific?. Stiti ca datorita marcajului existent, se face frecvent” virajul ” la dreapta de pe banda 2, si cel de pe banda 1 care are dreptul sa mearga spre Maracineni fara sa semnalizeze, poate sa-l tamponeze?
    Pt Vivo, altă tampenie : obligi iesirea la dreapta spre Stefanesti, si unde îi intorci? La Gaiesti? E asa de greu sa muti semaforul inaintea podului si sincronizezi?
    Si mai am multe exemple.
    Intrebare catre Incompetentii angajati ca sinecuri,” cine plateste”. Si le recomand sa citeasca codul si regulamentul rutier, si chiar sa aprofundeze articolele referitoare la marcaje, si circulatia in intersectii.

  • Un cetatean spune:

    @ Virjan – La punctul 1 gresesti. Sensul giratoriu are trei benzi, ceea ce inseamna ca poti da tot turul sensului giratoriu fara sa fie nevoie sa schimbi banda decat in cazul in care te intorci catre Stefanesti (schimbare de banda care se poate face chiar in giratoriu, dupa ce semnalizezi si dai prioritate celor care isi continua drumul pe oricare banda a giratoriului).
    La punctul 2, iarasi cred ca exagerezi, nu poti considera ceea ce este la Petrom un mare sens giratoriu, e pe o prea mare intindere, sunt prea multe intersectii si prea multe bifurcatii si benzi care converg, asa incat acolo sunt necesare semne de circulatie specifice (cedeaza trecerea, etc) sau, si mai bine, dirijare zilnica de catre politisti, in intervalul 8-18, cu echipe dispuse in punctele unde se creeaza marile cozi de intrare. Daca as merge pe logica ta, ar trebui sa cred ca acum cartierul Gavana trebuie considerat un mare sens giratoriu si se aplica regulile acestuia (culmea este ca incompetentii astia din comisie au aplicat tocmai principiile sensului giratoriu fara sa inteleaga ca prin asta „sinistreaza” anumite portiuni de cartier si, in plus fac intrarea si iesirea din cartier un infern, cu cozi imense de asteptare in coloana).
    In rest, iti dau dreptate ca avem o administratie incompetenta, primarul acesta consuma banii orasului pe fotbal in loc sa faca lucruri utile, cum ar fi largirea unor strazi, asfaltari, parcari etc.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90