EcoMoto 930×122

evidența persoanelor

Anunț important de la Evidenţa Persoanelor Piteşti

Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti anunţă că, în conformitate cu Legea nr. 55/2020, art. 4, „valabilitatea documentelor eliberate de instituțiile și autoritățile publice, precum și de entitățile private autorizate conform legii, se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări”.

Citiți și: Pitești. Anunț important pentru toți oamenii! Se întâmplă de sărbători

Actele de identitate expirate, dar care au avut valabilitatea prelungită, prin efectul legii, în timpul stării de alertă, vor rămâne valabile maxim 90 de zile calendaristice începând din 9 martie 2022.

Cetățenii ale căror acte de identitate au expirat se pot prezenta la sediul Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti, situat în strada Victoriei, numărul 42, în vederea depunerii actelor pentru eliberarea unui nou act de identitate.

Citiți și: EVIDENŢA PERSOANELOR: NOU NĂSCUŢI, PRIMUL BULETIN ŞI „ULTIMUL DRUM”

(Foto: descriptiv)

New Profesional Consult-555×222

Comentarii

Un comentariu

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90