- Publicat de: ePitești
- 5-02-2020, ora 13:07
- Administrativ
EVIDENȚA PERSOANELOR PITEȘTI ÎȘI DESCHIDE NOUL SEDIU
Evidența Persoanelor Pitești își deschide noul sediu. Serviciul de Evidență a Persoanelor Municipiului Pitești (care eliberează cărți de identitate) va funcționa începând de luni, 10 februarie 2020, în noul său sediu.
Citiți și: Pitești. Fantezie pe gheață în CentruNoul sediu, vă reamintim, este situat în Centru, pe strada Victoriei, nr. 42 (foto).
Pentru a permite mutarea din actualul sediu de pe Calea Craiovei, Serviciul de Evidență a Persoanelor nu va lucra cu publicul vineri, 7 februarie. „În această zi, situaţiile de urgenţă vor fi soluţionate de către Direcţia Generală de Evidenţă a Persoanelor Argeş, cu sediul în municipiul Piteşti, Calea Craiovei, nr.19, blocul E3c, etajul 1.
Citiți și: Poliția Română, anunț de ultimă oră! Se întâmplă la Pitești!Începând din data de 10.02.2020, activitatea de evidenţă a persoanelor se va desfășura la noul sediu, situat în municipiul Piteşti, pe strada Victoriei, nr.42”, informează Primăria Pitești.
Conform municipalității, la parterul clădirii vor fi şase birouri pentru primirea de documente, un ghişeu pentru informaţii şi eliberări de acte, o sală de aşteptare şi grupuri sanitare. La mansardă vor fi alte cinci birouri şi spaţii tehnice (AICI, amănunte).