- Publicat de: ePitești
- 10-07-2019, ora 13:37
- Administrativ
EVIDENȚA PERSOANELOR PITEȘTI ÎȘI MUTĂ SEDIUL
Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti va avea în curând un nou sediu.
Citiți și: ITM Argeș: 25 de ani de apărare a drepturilor muncitorilor în RomâniaPrimăria a finalizat, prin Serviciul de Exploatare a Patrimoniului Municipiului (SPEP) Pitești, lucrările de amenajare a spațiilor în care va funcționa noul sediu al Direcției. Acesta va fi situat pe strada Victoriei, într-o clădire care a aparținut defunctei SC Termoficare 2000 SA Piteşti.
Potrivit proiectului, la parterul clădirii vor fi şase birouri pentru primirea de documente, un ghişeu pentru informaţii şi eliberări de acte, o sală de aşteptare şi grupuri sanitare. La mansardă vor fi alte cinci birouri şi spaţii tehnice.
Citiți și: Aproape 8,5 milioane de € pentru refacerea ,,Casei Albe” din PiteștiData de la care va deveni funcțional noul sediu urmează să fie anunțată de municipalitate.
Direcţia pentru Evidenţa Persoanelor a Municipiului Piteşti a avut inițial sediu în fosta Casă a Căsătoriilor. După retrocedarea acesteia către proprietarii de drept, Direcţia şi-a desfăşurat activitatea în două locuri: Serviciul de Evidență a Persoanelor – la parterul unui bloc de pe Calea Craiovei, iar Serviciul de Stare Civilă – în noua Casă a Căsătoriilor, de pe bulevardul I.C. Brătianu.