NOR CURIER 930X122

SC Termo Calor Confort

Societate din Piteşti, semnal de alarmă

Societatea TERMO CALOR CONFORT Piteşti trage un semnal de alarmă: 3.200 de clienți (asociații de proprietari, societăți) nu și-au achitat facturile pentru energie termică, încălzire și apă caldă de consum!

Citiți și: Important: Informare oficială de la Termo Calor! Sunt vizați toți utilizatorii

„În aceste condiții, există riscul ca Termo Calor să intre în imposibilitatea de a achita serviciile furnizorului de gaze, acesta putând sista oricând furnizarea gazelor naturale, ceea ce ar conduce la oprirea furnizării energiei termice către populația municipiului Pitești, iar bugetul orașului să suporte majorările pentru întârzieri la plată către frunizorul de gaze.

De asemenea, există și neplăcerea executării silite pentru cei 3200 de rău platnici.

Citiți și: TERMO CALOR EXECUTĂ DATORNICII

Termo Calor a demarat deja punerea în executare silită a facturilor care depășesc termenul scadent 15-45 de zile de la data emiterii documentelor de plată.

Fiecare dintre cei 3200 de clienți care au intrat în executare vor fi obligați la plata sumei de pe facturile restante la care se adaugă 131,40 lei titlu executoriu pentru fiecare factură, plus taxe judiciare și cheltuieli de executare silită.

Pentru a nu se ajunge în asemenea situații Termo Calor solicită de urgență achitarea sumelor restante în perioada imediat următoare”, a transmis Termo Calor într-un comunicat.

555 X 222 CAPRA

Comentarii

5 comentarii

  • Dyre spune:

    De executare silita a auzit cineva? Dar pierderile pe care le achita cei 3200 de clienți, de ce nu le discuta nimeni. Oamenii plătesc sa încălzească subteranul. Apa la chiuveta e fix ca la garla…zic sa nu mai vaitati atât pe cei de la apa canal… Management defectuos, politica și delicatesuri…

  • Georgiana spune:

    3.200 clienți = x lei
    Care sunt primii 5 clienți că valoare restantă și care sunt sumele?
    Care sunt clienții cu întârziere de peste 18 luni?
    Termo Calor cum atrage noi clienți?
    Organigrama cuprinde la Biroul Marketing 16+1 angajați iar la Biroul Încasare, Recuperare, Creanțe sunt 13+1 angajați. Directorul cum justifică banii plătiți pentru personalul care ar trebui să facă contracte noi, să atragă clienți, să-i păstreze pe cei existenți, să creeze o imagine bună companiei?
    George, curaj la următoarele interviuri!

  • Escu spune:

    Firmă parazit a orașului… e la al 5 lea faliment

  • Acelasi spune:

    Termicalor Pitești. Rușinea țării. Plătim ceea ce nu consumam. Bine ar fi sa intre în faliment și să fie preluată de cine este in stare sa o conducă. Sunt numai pe ‘japca’ și tare mi-ai dorii sa vad in instanta cum justifică sumele restante. Nu prin facturi emise cu prin măsurători directe. Unii oameni ar trebui să își monteze ‘calorimetre’ nu cu firme agreate din Pitești, ci ci ci firme din alte orașe sa se vadă real consumul. Îmi pare RAU, că iarna trecuta nu am făcut acest lucru. Deși pe instalația de căldură din apartament nu trecea agent termic, plăteam aceiași suma că anul precedent.Atunci trebuia să merg să îmi instalez contoare de citire pe țeavă, agreate și certificate de institutul de metrologie, și să îi dau in judecata. Cât despre domnul director……căldură multă pe lumea cealaltă

  • Dan Cherbel spune:

    Societatea TERMO CALOR CONFORT Pitesti emite facturi cu data scadenta la 15 zile si data de gratie la 45 de zile de la data emiterii facturii conform legii (nu am contract cu societatea comerciala). In baza contractului cadru incheiat intre societatea comerciala si beneficiarul final (clientul) aceste facturi sunt purtatoare de penalitati. Practic neachitarea facturii in 45 de zile de la data emiterii facturii presupune calcularea penalitatilor de intarziere de la data scadenta.
    – Am incercat sa explic pe scurt ce reprezinta acele 15 sau 45 de zile si de ce ar trebui achitate in termen.
    Dupa 45 de zile pana 270 de zile, pentru a nu se ajunge in stare incerta a facturii (conform legii) societatea comerciala trebuie sa ii transmita beneficiarului final o somatie pentru neplata facturii.
    In baza somatiei primite beneficiarul poate stabili cu societatea comerciala :
    – o conventie de plata
    – grafic de esalonare a platilor
    Daca nici aceasta situatie nu este respectata atunci societatea comerciala poate debransa beneficiarul final direct sau prin hotarare judecatoreasa (conform contract)
    – Daca nu e stipulat in contrat ca neachitarea la termen a facturii (45 zile) presupune debransarea atunci nu au cadrul legal ca sa poata efectua operatiunea de debransare imediata. Taxa suplimentara, taxa de cheltuiala de judecata si aceea de executare silita se percet doar in momentul in care instanta de judecata da castig societatii comerciale.
    Am incercat sa explic pe scurt procedura legala care ar trebui urmata de catre ambele parti deoarece stirea mi se pare ca simplifica un pic lucrurile si beneficiarul final care poate nu are disponibilitate financiara sa achite soldul restant sa cunoasca pe scurt modalitatea de debransare.

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

NOR EXPRES 570×90