- Publicat de: ePitești
- 3-03-2014, ora 13:23
- Știri
DOAR DOUĂ PRIMĂRII DIN ARGEŞ AU ANGAJAT ADMINISTRATOR PUBLIC! VEZI CARE SUNT!
Anul trecut Prefectura Argeş a lansat o strategie de creştere a gradului de absorbţie a fondurilor europene, iar în cadrul acesteia un rol important urma să îl joace înfiinţarea în primării a unor posturi de administrator public.
Citiți și: Tragedie în Pitești: Administratorul unui bloc găsit decedat în biroul său, lângă DedemanAdministratorul public are ca atribuţii, pe lângă atragerea de fonduri europene, şi gestionarea şi coordonarea serviciilor şi a achiziţiilor publice.
Doar două primării din Argeș au răspuns favorabil strategiei şi au angajat deja administrator public: primăriile comunelor Căteasca şi Rucăr. Alte 10 primării, printre care cele din Mioveni, Câmpulung Muscel, Uda, Rociu sau Boteni, au anunţat că vor înfiinţa în curând acest post. Conducerea Prefecturii speră ca toate primăriile din județ să aibă câte o astfel de funcție, oferindu-se să susţină cursuri de formare a personalului în momentul în care vor fi mai mulţi angajaţi ca administratori publici.
Citiți și: Argeș. Administrator de firmă, anchetat pentru fapte grave