EcoMoto 930×122

administrator

DOAR DOUĂ PRIMĂRII DIN ARGEŞ AU ANGAJAT ADMINISTRATOR PUBLIC! VEZI CARE SUNT!

Anul trecut Prefectura Argeş a lansat o strategie de creştere a gradului de absorbţie a fondurilor europene, iar în cadrul acesteia un rol important urma să îl joace înfiinţarea în primării a unor posturi de administrator public.

Citiți și: Șah-mat înainte de alegeri! Prefectul, ordin care schimbă tot în consiliile locale

Administratorul public are ca atribuţii, pe lângă atragerea de fonduri europene, şi gestionarea şi coordonarea serviciilor şi a achiziţiilor publice.

Doar două primării din Argeș au răspuns favorabil strategiei şi au angajat deja administrator public: primăriile comunelor Căteasca şi Rucăr. Alte 10 primării, printre care cele din Mioveni, Câmpulung Muscel, Uda, Rociu sau Boteni, au anunţat că vor înfiinţa în curând acest post. Conducerea Prefecturii speră ca toate primăriile din județ să aibă câte o astfel de funcție, oferindu-se să susţină cursuri de formare a personalului în momentul în care vor fi mai mulţi angajaţi ca administratori publici.

Citiți și: Noi proteste! Și acești angajați se revoltă!

[555x222px]KV_WinterSale_epitesti

Comentarii

Comentariiile care conțin cuvinte injurioase/jignitoare și/sau acuzații, nu vor fi publicate pe site. Mai mult decât atât, cei care încalcă aceste reguli minime, vor fi blocați pe site și nu vor mai putea accesa publicația online ePitești.ro. Vă mulțumim pentru înțelegere!

EcoMoto 570×90