New Profesional Consult 930 x 122

mancare

Pasti

4 SFATURI DESPRE MASA DE PAȘTI

De Paşti, ca şi de Crăciun, trebuie să avem grijă ca mesele îmbelşugate să nu ne afecteze sănătatea și silueta. Să ne bucurăm de mâncărurile gustoase, dar să nu facem abuz şi să respectăm câteva reguli simple.

Citiți și: OUĂ CONTAMINATE, VÂNDUTE ȘI ÎN ARGEȘ!

1.Începem ziua cu o detoxifiere. Putem consuma fructe pe stomacul gol (portocale, mere, afine, grapefruit), o salată de crudităţi sau 1 pahar cu apă caldă cu zeamă de lămâie şi 1 linguriţă cu tărâţe de psyllium. După aceea mai bem încă un pahar.

2.Alimentele nu trebuie mâncate toate odată. Le putem mânca pe rând, adică şi în a două sau în a treia zi de Paşti. De exemplu, este contraindicat să consumăm la aceeaşi masă şi ouă, şi drob, şi sarmale, şi friptură, şi cozonac. Am putea să mâncăm toate aceste alimente în zile diferite sau, eventual, să gustăm câte puţin din fiecare într-o singură zi.

Citiți și: CUM VA FI VREMEA DE PAŞTI

3. Foarte importantă este mişcarea. Să nu uităm ca între mese, dacă avem posibilitatea, să ieşim în aer liber, la o plimbare, pentru a ne uşura în acest fel digestia.

4.Este recomandat să consumăm pentru o bună digestie următoarele: 

-Ceai verde

-Ceai de păpădie

-Ananas

-Kiwi

-Frunze de salată verde, păpădie, leurdă sau spanac.

Pentru mai multe sfaturi de sănătate, frumuseţe şi îngrijire intră pe www.siluetamea.ro!

CLINICA VUTA 555×222
Donaris 570×90

Dacă vrei publicitate pe ePitesti.ro trimite mesaj la 0733 797 066 sau un email la redactie@epitesti.ro și te contactăm noi.

Trimite-ne știrea ta pe whatsapp la
0733 797 066


Continuând să utilizați site-ul epitesti.ro, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Aflați mai multe informații

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close