- Publicat de: ePitești
- 9-12-2020, ora 8:46
- Teatru
PESTE 100.000 DE VIZIONĂRI ALE SPECTACOLELOR „DaFeSt” TRANSMISE DE TEATRUL DAVILA
Cea de-a XXIV-a ediţie a DaFeSt 2020– Festivalul Internaţional al Teatrului de Studio, a ajuns la final. Desfăşurată în perioada 28 noiembrie – 5 decembrie 2020, ediţia din acest an a fost una specială, derulându-se exclusiv în mediul online.
Citiți și: Festivalul de teatru de studio, la finalFestivalul DaFeSt este organizat de Teatrul „Alexandru Davila” Piteşti cu sprijinul Consiliului Judeţean Argeş.
Timp de 8 zile, în cadrul festivalului au fost difuzate 41 de spectacole remarcabile din 36 de teatre şi asociaţii culturale din România, Franța, Italia, Belgia, Ucraina, Austria şi Republica Moldova.
Citiți și: APARE O NOUĂ LINIE DE AUTOBUZ ÎN PITEȘTIEdiţia specială DaFeSt din acest an a avut un număr foarte mare de spectatori, dovadă fiind cele peste 100.000 de mii de vizualizări înregistrate pe pagina de facebook a festivalului, cea a teatrului şi pe canalul dedicat YouTube.
Numărul foarte mare de spectatori înregistraţi, demonstrează fără echivoc că soluţia difuzării online gratuit a spectacolelor a fost o variantă foarte bună, constituind o modalitate perfectă de a aduce teatrul în casele oamenilor, dar şi un mijloc de promovare a Teatrului “Alexandru Davila”, a artiştilor şi a spectacolelor din festival, în ţară şi străinătate.
Rezultatele deosebite înregistrate de festival se datorează efortului şi implicării echipei festivalului în realizarea unui evenimet de marcă a judeţului Argeş.
Astfel, a fost îndeplinit scopul declarat al ediţiei speciale online a DaFeSt: de a educa prin artă; de a promova arta spectacolului în România; de a stimula schimburile culturale dintre România şi alte ţări şi de a atrage segmente noi de public cu care ne vom regăsi, cu siguranţă, faţă în faţă, la următoarele întâlniri, în sala de spectacol.
Pentru ediţia de anul viitor, care se va desfăşura cu siguranţă în sala de spectacol, Teatrul “Alexandru Davila” Piteşti îşi propune continuarea difuzării spectacolelor şi în mediul online, fiind un mijloc de a ajunge la cât mai mulţi spectatori şi iubitori de teatru.