Eurial 930 x 122

autostrada pitesti-sibiu

CÂND VA FI GATA SECTORUL PITEȘTI – CURTEA DE ARGEȘ AL VIITOAREI AUTOSTRĂZI

Sectorul de drum dintre Pitești și Curtea de Argeș al celui mai așteptat proiect de infrastructură din țară, autostrada Sibiu-Piteşti, va fi unul complex, pe alocuri chiar spectaculos, dacă ne luăm după datele furnizate Instituției Prefectului Argeș de compania Astaldi.

Citiți și: Despăgubiri record pentru exproprierile de pe Autostrada Pitești-Sibiu. Cine sunt marii câștigători

Trei noduri rutiere

Cei 30,35 km de autostradă vor cuprinde:
– 19 poduri și pasaje, cu o lungime totală a podurilor de 5.400 m;
– 3 noduri rutiere la: Curtea de Argeș (km 93+100 – conexiune DN73C), Băiculești (km 107+100 – conexiune DN7C) și Bascov (km 122+100 – conexiune A1 Centura Pitesti / DN7);
– o parcare la km 108+800 pe ambele părți ale autostrăzii;
– spațiu de servicii la km 119+ 200 pe ambele părți ale autostrăzii;
– Centre de Întreținere și Coordonare la nodul rutier Curtea de Argeș și nodul rutier de la Bascov.

Citiți și: Spectacol în construcții pe Autostrada Pitești-Sibiu: Grinzi de 70 de tone ridicate ,,la cer”

500.000 mc de beton

Pentru construirea segmentului de autostradă, se estimează că se vor folosi: 500.000 mc de beton armat, 80.000 m de piloți forați, 1.000 de grinzi prefabricate și 10.000 de tone de tăbliere metalice.

Execuția va dura 4 ani

Valoarea estimată a secţiunii dintre Piteşti şi Curtea de Argeş este de 1.8 milioane de lei, fără TVA, cu un termen de 12 luni pentru proiectare, 48 de luni pentru execuţia lucrărilor şi 10 ani perioadă de garanţie.

Precizăm că amintitul contract pentru secţiunea 5 a tronsonului de autostradă Sibiu-Piteşti a fost semnat luni, la sediul Instituției Prefectului Argeș, de directorul CNAIR, Mariana Ioniţă, şi directorul de ţară al companiei Astaldi, Pier Luca Canino.

Eurial 555 x222
570 X 90 POSADA 3