- Publicat de: ePitești
- 17-07-2024, ora 9:38
- Știri, Știri
Încă un gigant fast-food deschide restaurante în România!
Încă un gigant fast-food deschide restaurante în România!
Citiți și: Dezamăgire cruntă la McDonald’s Pitești: Fast-food de top, imagini de coșmarGigantul american Wendy’s, al treilea cel mai mare lanț de fast-food din lume după McDonald’s și Burger King, va investi masiv în România în următorii zece ani.
Cu un buget de cel puțin 200 de milioane de dolari. Radu Bolohan, CFO-ul JKC Capital, vehiculul care gestionează afacerea, a confirmat pentru Profit.ro intrarea pe piața românească.
Citiți și: Mai mulți copii au ajuns la spital după ce au mâncat la un fast-foodWendy’s a declarat că planul său de extindere în Europa prevede deschiderea a sute de restaurante în următorul deceniu, începând cu 2025.
În România, primul pas va fi făcut anul viitor, cu inaugurarea a cinci restaurante în București.
Fiecare beneficiind de o investiție medie de 2 milioane de dolari.
Încă un gigant fast-food deschide restaurante în România!
„În România, JKC Restaurants (divizia de restaurante a JKC) va opera ca o franciză Wendy’s.
Am decis să intrăm pe această piață datorită economiei vibrante și în creștere a României.
Consumatorul român este sofisticat și avem încredere că va aprecia produsele noastre”, a explicat Bolohan.
JKC Restaurants, un business de familie cu cea mai rapidă ascensiune din Canada, deține în portofoliu 32 de francize ale brandurilor Wendy’s și Tim Hortons.
Primul restaurant Wendy’s din România va fi deschis la sfârșitul anului 2024 sau începutul lui 2025.
Cu obiectivul de a avea cel puțin cinci unități funcționale până la finele anului viitor.
Un aspect important subliniat de Bolohan este angajamentul Wendy’s de a folosi carne de proveniență locală.
Brandul Wendy’s se distinge prin calitatea superioară a produselor sale, burgerii fiind produși 100% din carne proaspătă de vită, care nu a fost înghețată niciodată.
Iar pentru gama de pui se folosește exclusiv pieptul păsării.
Wendy’s nu doar că își consolidează prezența în Europa aduce astfel și un plus de diversitate și calitate pe piața românească a fast-food-ului.