pizzeria sapori  930 122

grațiela gavrilescu

MATEMATICA AMÂNĂ NOUA TAXĂ AUTO

Matematica amână noua taxă auto. Ministrul Mediului, Grațiela Gavrilescu, încă bâjbâie în privința viitoarei forme a taxei auto. Deși în septembrie promitea că până la sfârșitul acestui an ministerul va găsi forma finală, Gavrilescu a recunoscut astăzi că nici vorbă de așa ceva.

Citiți și: Decizia UE care schimbă tot! Statul, obligat să plătească despăgubiri

„Până la ora actuală, o formă care să fie agreată, care să nu aibă niciun fel de dubiu, care să nu determine repercusiuni majore din punct de vedere financiar asupra noastră, a fiecăruia, lucru pe care nu mi-l doresc, nu există.

Nu s-a găsit încă optimul care să poată să confere, cumulate, toate plângerile care au fost depuse în decursul anilor, astfel încât să nu avem niciun fel de probleme din punct de vedere juridic.

Citiți și: Mașinile Diesel, interzise: Orașele care închid porțile mașinilor poluante

(…) Ca atare, nu avem forma finală, pentru că nu este uşor, sunt cumuli şi cumuli de calcule. Matematica nu este uşoară!”, declară ministrul Mediului, citată de Mediafax.

În septembrie 2018, Grațiela Gavrilescu anunța că va fi introdusă o nouă taxă auto.

Taxa, potrivit declarației sale de atunci, ar fi urmat să fie instituită în prima parte a anului viitor.

„Eu mi-am pus termen şi ştiţi că, atunci când îmi pun termen și mi-am luat angajamentul, o şi fac, ca undeva, până la sfârşitul anului, să găsim forma finală, astfel încât la începutul anului viitor să ştim exact ceea ce avem de făcut, cum gândim proiectele de mediu.

Să intre în vigoare pe 1 ianuarie 2019 sau poate că perioadă de tranziţie 31 martie 2019, pentru ca lumea să se acomodeze, pentru că aşa este normal”, informa la timpul respectiv ministrul Mediului într-o emisiune la Antena 3, citată de Mediafax.

„Vrem să fie o taxă nu numai pe norma de poluare, trebuie să te gândeşti şi la capacitatea cilindrică şi la tot. Trebuie să avem în vedere toate componentele, ca să nu avem niciun fel de problemă”, mai afirma Grațiela Gavrilescu, fără a face alte precizări.

Tot în toamnă, unele surse susțineau că șoferii ar urma să fie taxați de două ori: la înmatriculare, în funcție de capacitatea cilindrică a autovehiculului, și, respectiv, când vor plăti impozitul pe mașină, ipoteză neconfirmată oficial (AICI, subiectul pe larg).

555 X 222 CAPRA
eurial 570×90