- Publicat de: Cristina Stancu
- 28-05-2020, ora 17:44
- Administrativ, Video
UPDATE/VIDEO: ALEȘII LOCALI AU VOTAT ÎMPOTRIVA PROIECTULUI DUPLEXURILOR DE LÂNGĂ PĂDUREA TRIVALE
UPDATE 28 mai: Joi, în ședința online a CL Pitești, aleșii locali au votat, în unanimitate, împotriva proiectului de hotărâre privind elaborarea Planului Urbanistic de Detaliu pentru terenul situat în intravilanul municipiului Pitești, strada Nicolae Labiș nr. 24, în vederea realizării obiectivului „Construire ansamblu locuințe P+M și împrejmuire teren”.
Citiți și: Pădurea Trivale, noua țintă a hoților!Este vorba de proiectul care vizează amplasarea unor duplexuri cu parter și mezanin, dar și amenajări auxiliare (accese carosabile și pietonale, spații verzi) precum și 14 locuri de parcare pe platforme betonate la nivelul solului în apropierea Pădurii Trivale.
„E prost cine cumpără acolo, nu cine vinde”, a fost una dintre concluziile dure legate de neajunsurile proiectului (spații înguste, probleme legate de intervențiile în situații de urgență etc), exprimate în ședință.
Citiți și: Copilărie uitată și regăsită pe Trivale. Se poate și în 2024Urmăriți integral ședința CL Pitești de astăzi:
https://www.facebook.com/centrulculturalpitesti/videos/268086417577454/
Știrea inițială:
Pe ordinea de zi a ședinței ordinare a Consiliului Local Pitești din 28 mai se află și un proiect de hotărâre privind elaborarea Planului Urbanistic de Detaliu pentru terenul situat în intravilanul municipiului Pitești, strada Nicolae Labiș, nr. 24, în vederea realizării obiectivului „Construire ansamblu locuințe P+M și împrejmuire teren”.
Suprafața construită propusă de inițiator (Vasile Dănescu) are 476 mp (suprafața desfășurată este de 952,00) și este situată în apropierea pădurii Trivale, lângă un alt proiect imobiliar (strada Nicolae Labiș nr.30), un controversat viitor ansamblu rezidențial despre care ePitești a scris în mai multe rânduri: patru blocuri cu regim de înălțime Ds+P+4E, cu funcțiune rezidențială (cu 120 de apartamente, 78 de locuri de parcare amenajate pe platforme betonate și alte 58 de locuri de parcare la demisolurile a trei dintre imobile).
Spunem controversat din cauza mai multor probleme semnalate la consultarea publică pe marginea acestui proiect, dar și din cauza studiului de trafic prezentat de dezvoltatorul imobiliar, studiu care ridică semne de întrebare prin prisma faptului că a fost făcut în perioda pandemiei, după închiderea școlilor, și care, din punctul de vedere al celor care îl contesă, n-ar reflecta valorile normale de tafic ale unei perioade obișnuite.
Ambele proiecte au fost elaborate de arhitectul Amalia Gugui.