- Publicat de: ePitești
- 10-02-2020, ora 11:14
- Administrativ
EVIDENȚA PERSOANELOR PITEȘTI ȘI-A DESCHIS NOUL SEDIU
Serviciul pentru Evidența Persoanelor, aflat în subordinea Direcţiei pentru Evidenţa Persoanelor Piteşti, funcționează începând de astăzi, 10 februarie 2020, în noul său sediu. Noul sediu, vă reamintim, este situat pe strada Victoriei, nr.42.
Citiți și: Se întâmplă din nou: Stație de zeci de mii de € din Centru, vandalizată!Potrivit Primăriei, sediul are șase ghişee moderne destinate primirii documentelor, un ghișeu pentru informaţii și eliberări de documente şi o sală de așteptare.
Conform sursei citate, timpul de lucru cu publicul la ghișee pentru depunerea documentelor necesare eliberării actelor de identitate nu va avea pauze și va fi următorul:
Citiți și: Sediu nou pentru o Judecătorie importantă din Argeș-luni, marți și miercuri, între orele 8:30 și 14:30;
-joi, între orele 8:30 și 17;
-vineri, între orele 8:30 și 12:30.
De asemenea, în scopul eficientizării activității, în noul sediu a fost instalat Sistemul Electronic de Dirijare și Ordonare – SEDO (sistem electronic cu bonuri de ordine).
Amintim că până la sfârșitul săptămânii trecute Serviciul pentru Evidența Persoanelor Pitești a avut sediul pe Calea Craiovei, în Centrul Civic, în aceeași clădire cu Direcția Generală pentru Evidența Persoanelor Argeș și Serviciul de Permise Auto. (AICI, subiectul pe larg)