- Publicat de: Ionela Iordachita
- 6-03-2023, ora 11:14
- Știri, Video
Apă Canal, mesaj de o importantă majoră! Peste 250 de mii de abonați sunt vizați!
În această dimineață, la sediul central Apă Canal 2000 S.A., din Bulevardul I.C.Brătianu 24A, a fost inaugurat call center-ul societății.
Citiți și: Argeș: S-a anunțat! Mâine se oprește apa!Acest proiect în valoare de 116 mii de euro este încă o modalitate prin care cetățenii pot comunica eficient în cazuri de urgență, avarii, situații speciale.
Citiți și: Se oprește apa! Aceste persoane vor fi afectateLa fața locului au fost prezenți și edilul Cristian Gentea și viceprimarul Gelu Tofan.
Declarațiile primarului municipiului Pitești, Cristian Gentea
„Așa cum v-am spus la ultima noastră întâlnire, cea de pe strada Trivale, din împrumutul BERD sunt finanțate mai multe activități. Legat de cea de scanare a rețelelor, vă va spune domnul director cât de bine se lucrează. Într-o săptămână de zile deja s-a intervenit pe 37 de străzi și vreo 300 de canale. Lucrurile merg foarte bine.
Pe lângă faptul că vom avea o hartă cu date foarte precise, deja domnul director mi-a spus astăzi dimineață că se identifică și avariile pe zonele respective.
O altă activitate finanțată este cea legată de call center. Și aici sunt 116 mii de euro. A început contractul în octombrie și a devenit operațional.
Practic, prin acest call center, 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână, se preiau și se gestionează informații despre solicitanți, informații despre solicitări legate de lucrări de mentenanță, avarii, defecțiuni, alte informații utile pentru public legate de Apă Canal, tarife, lucrări, ca să fie toate foarte transparente.
Prin această investiție, Apă Canal va face în așa fel încât timpul de așteptare al clienților va fi mult diminuat, se va răspunde cu promptitudine la solicitări și în acest mod va crește și satisfacția clienților și imaginea societății în ochii beneficiarilor.”
Declarațiile directorului general al Sociețății Apă Canal 2000 S.A. – Mihail Marinescu
„Am reușit să implementăm acest proiect astăzi, după un an și ceva de muncă. Call center-ul este deja funcțional.
Așa cum a menționat domnul primar, vom răspunde 24 de ore din 24 la apelurile utilizatorilor. Ce este de reținut este faptul că orice utilizator poate să se adreseze pe numărul de telefon pe care deja îl cunoaște, și anume acel număr de dispecerat – 0248 223 237.
Apelurile vor fi preluate. Call center-ul este chiar aici, în această clădire.
Se va răspunde la toate apelurile. Orice utilizator poate să se adreseze, ne poate anunța orice avarie în timp util, fără să introducă codul de client. Dar, un utilizator care dorește anumite informații despre propriul consum, despre factură sau orice altceva, trebuie să-și introducă codul de client pentru a se identifica. Trebuie să respectăm datele cu caracter personal ale fiecărui abonat.
Mai mult decât atât, avem o secțiune în care toate avariile, toate întreruperile vor fi anunțate în timp util, adică atunci când ridicăm receptorul și sunăm o să vedem în ziua respectivă unde avem opriri în tot orașul și în toată aria de operare a Societății Apă Canal, astfel încât utilizatorii să fie informați în timp real.
Orice altă activitate pe care doresc să o întreprindă cu Apă Canal se poate realiza prin intermediul serviciului de call center fără a mai fi nevoie de deplasare la sediul societății.”
Declarațiile viceprimarului Gelu Tofan
„O prioritate a administrației publice de la Pitești este creșterea calității serviciilor către cetățeni. După cum ați observat, atragerea fondurilor europene, digitalizarea, sunt priorități pentru administrația de la Pitești.
Mă bucur că domnul director a atras și atrage în continuare fonduri în acest sector.
Mă bucur că la începutul mandatului am aprobat acel proiect european de 189 de milioane de euro pentru întreaga ADIA Apă Canal și eu acum vă fac și o declarație politică.
Am și mai mult timp să mă aplec asupra urbei și asupra proiectelor și să particip activ alături de primarul Cristian Gentea pentru implementarea tuturor proiectelor.”