- Publicat de: ePitești
- 27-07-2024, ora 13:35
- Știri, Știri
Pitești. Un retailer care se bate cu Carrefour și Kaufland deschide un supermarket în fostul PIC
Pitești. Un retailer care se bate cu Carrefour și Kaufland deschide un supermarket în fostul PIC
Citiți și: Ciocolata Dubai, a ajuns pe rafturile unui hipermarket din România!Retailerul La Cocoș, deținut de antreprenorul Iulian Nica și recunoscut pentru politica prețurilor reduse, deschide cel de-al cincilea magazin din țară.
Noul supermarket este amplasat în fostul spațiu al hipermarketului PIC din Pitești.
Citiți și: Se deschide un nou supermarket în Pitești, în fosta locație PICCare a intrat în faliment.
În vederea deschiderii acestui magazin, afaceristul ploieștean Iulian Nica a obținut un credit în valoare de 5 milioane de euro, conform RomâniaTV.net.
În total, deschiderea supermarketului din Pitești l-a costat pe Nica 11 milioane de euro.
Din care 5 milioane de euro reprezintă valoarea tranzacției privind achiziția spațiului.
Iar 6 milioane de euro sunt alocate bugetului pentru amenajarea și deschiderea magazinului.
Pitești. Un retailer care se bate cu Carrefour și Kaufland deschide un supermarket în fostul PIC
„La Cocoș va deschide al cincilea magazin în Pitești, în fosta locație PIC.
Magazinul a fost achiziționat cu ajutorul unui credit bancar acordat de OTP Bank, în valoare de 5 milioane de euro”, a declarat Iulian Nica într-un interviu pentru ZF.
La Cocoș a alocat un buget de investiții pentru 2024 în valoare de aproximativ 16 milioane de euro pentru deschiderea a două magazine noi, inclusiv 5,5 milioane de euro pentru cel de-al patrulea hipermarket din Brașov.
Aceste investiții fac parte din planul de dezvoltare care prevede extinderea rețelei cu cinci unități noi în patru orașe din România, până la sfârșitul anului 2025.
În 2023, La Cocoș a înregistrat vânzări record de aproximativ 1 miliard de lei.
Consolidându-și astfel poziția ca cel mai mare retailer independent din sectorul alimentar din România.
Compania a operat trei hipermarketuri, două în Ploiești și unul în București, devenind un jucător major pe piața locală.
La Cocoș, un brand antreprenorial lansat în 2014 de familia Nica, și-a început activitatea cu un magazin de 400 de metri pătrați.
Specializat în produse importate din Marea Britanie.
Această politică de prețuri mici este susținută prin optimizarea costurilor de achiziție și distribuție.
Precum și prin strategii eficiente de management și marketing.
Foto principal: Capital.ro