930 x122 grota rece

cez

CEZ, ANUNȚ DE ULTIMĂ ORĂ

CEZ, anunț de ultimă oră.

Citiți și: Peste 1 milion de clienți trebuie să știe asta. Ce s-a întâmplat cu CEZ

Centrele de Relații cu Clienții CEZ

Centrele de Relații cu Clienții CEZ vor întrerupe activitatea pe 26 decembrie 2016 și 2 ianuarie 2017. Începând, însă, din 27 decembrie 2016 și, respectiv, 3 ianuarie 2017, programul de funcționare va fi reluat corespunzător programului normal din zilele lucrătoare: între orele 8 – 16 sau 8 – 17 în cazul Centrelor de Relații cu Clienții din municipiile-reședință de județ: Pitești, Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Râmnicu Vâlcea, Slatina și Târgu Jiu.

Citiți și: Gigantul CEZ, anunțul important pentru toți clienții

Echipele operative CEZ

Pentru zilele de 24, 25 și 26 decembrie 2016, cu ocazia Crăciunului, și de 31 decembrie 2016 și 1 și 2 ianuarie 2017, de Anul Nou, nu au fost planificate întreruperi programate ale furnizării curentului electric. „Totodată, echipele operative CEZ Distribuție destinate intervențiilor în rețelele electrice sunt mobilizate pentru a asigura continuitatea în alimentarea cu energie electrică.”, anunță CEZ România.

Info Linia CEZ

Potrivit sursei citate, pentru orice informații legate de serviciile CEZ clienții pot apela INFO LINIA CEZ la numărul unic de telefon 0251.929 (cu tarif normal pentru apelurile efectuate din rețeaua națională), în intervalul orar 8 – 20.

Liniile telefonice ale operatorului de distribuție

„Pentru a semnala deficiențele în alimentarea cu energie electrică, clienții din județele Argeș, Dolj, Gorj, Mehedinți, Olt, Teleorman și Vâlcea pot apela NON STOP unul dintre cele 4 numere de telefon puse la dispoziție de operatorul de distribuție: 0800.500.000 (număr de telefon gratuit în orice rețea), 0251.408.006, 0251.408.007 și 0251.408.008 (numere de telefon cu tarif normal în rețeaua națională).”, informează CEZ România. (Foto: sediul CEZ din Pitești)

Kaia 555×222
570×90 MAIA