- Publicat de: ePitești
- 20-12-2019, ora 11:55
- Știri
MĂSURĂ OFICIALĂ PENTRU ANGAJATORII CARE FOLOSESC ZILIERI
A fost lansată aplicația mobilă „Inspectia Muncii”, instrument de lucru util angajatorilor care folosesc zilieri în activitatea pe care o desfășoară.
Citiți și: Alegerea locului de muncă: Ce își doresc tinerii de la angajatori?“Ca urmare a înființării, începând din data de 20 decembrie 2019, a Registrului electronic de evidență a zilierilor, ca modalitate de transmitere a datelor privind evidența zilierilor, Inspecția Muncii pune la dispoziția beneficiarilor o aplicație mobilă, care va putea fi utilizată de toți angajatorii care folosesc zilieri ca forță de muncă (…)
Beneficiarul/utilizatorul are obligația să înfiinţeze, să completeze şi să transmită Registrul electronic de evidenţă a zilierilor conform metodologiei şi modelului care urmează să fie stabilite în termenul legal prevăzut de 60 de zile prin ordinul ministrului muncii şi protecției sociale, să înregistreze în Registrul electronic de evidenţă a zilierilor toţi zilierii cu care exercită activităţi cu caracter ocazional și să transmită registrul electronic zilnic înainte de începerea activităţii de către fiecare persoană care urmează să se afle într-un raport de muncă cu beneficiarul”, ne informează Inspecția Muncii, prin Inspectoratul Teritorial de Muncă (ITM) Argeș.
Citiți și: S-a decis! Angajatorii nu vă mai pot obliga să faceți asta!Toate informațiile necesare unui utilizator al acestei aplicații mobile vor putea fi obținute accesând site-ul Inspecției Muncii.